1.

332 22 8
                                    

@anonymous_: a legfontosabb dolgot a legnehezebb kimondani.

@whocares_: és a legnehezebb része az életnek figyelembe venni, hogy a lélegzet megmaradjon.
(Sorry, de ennél jobban nem tudtam átfogalmazni:C)

J E S S I C A

Az élet miért ilyen komplikált? Őszintén, a világot két felé lehetne osztani; vagyok én és mindneki más.

Mi van velem, hogy sokan nagyon utálnak? Az ahogyan beszélek, ahogyan cselekszem, ahogyan kinézek?

Mi ez, kérlek, mond el mivel teljesen kész vagyok azzal, hogy erre keresem a választ.

Elkezdtem azon gondolkozni, hogy az én létezésem mennyire bosszantó mások számára.

Sajnos az egyetlen dolog ami összetart az az öngyilkosság, és hidd el megpróbáltam.

Elég súlyosan depressziós vagyok. Lassan négy...öt éve.

Minden reggel antidepresszánst szedek, de ha nem szedném be 95% esély van arra, hogy kiugrom egy vonat elé.

Attól mert, hogy pirulákat szedek, szeretném, ha valahogy mások épelméjünek tartanának.

Mások mellett a One Direction.

Tudom, tudom ez elég közhelyes.

"A fiú banda aki megmentette a lány életét. Woah. Még soha nem hallottam erről ezelőtt."

De ez igaz. Ők az egyetlen állandóak az életemben. Ők és @whocares_.

Ő az én "Twitter barátom" és őszintén, ő jobb minden antidepresszánsnál amit valaha bevettem.

És én nem tudom az ő igazi nevét.

Anonymous || n.h FORDÍTÁSWhere stories live. Discover now