2.

230 17 0
                                    

@whocares_: talán, ha megint részeg leszek, érzek majd egy kis szerelmet.

@anonymous_: ki inkább a szörny: az aki deformlát és egyéni vagy az aki kihasználja őt mert amilyen?

N I A L L

A legtöbb nap olyan mintha évek lennének, nem gondolod? A véleményem, hogy mindennap elhúzódik és nincs megkönnyebbülés.

Ezért kell mindenkinek nagyon megkeseríteni az életem?

Abszolút, szeretem a fanokat és nagyon hálás vagyok, hogy ezt az életet élhetem, de néha az emberek bekaphatják.

Nem azt mondják, hogy ideges vagyok?

Természetesen nem, miért is lennék? Semmi köze a One Directionnak, így nem számít.

Úgy érzem egy báb vagyok. Fellépek majd, ha vége a fellépésnek, oldalra hajítanak.

Kit érdekel mi van Niallal?

Nem vagyok egészen biztos abban, hogy Niall érdekel már. Egyedül vagyok, szomorú vagyok és zavarodott és minden amit szeretnék az valaki, bárki aki magamért szeret és nem a hírnevemért.

Ezért hoztam létre @whocares_-t. Ez az egyetlen mód, hogy kifejezzem az érzéseimet névtelenül. Ezt tartottam ésszerűnek.

@anonymous az én "Twitter barátom".

Ő a legjobb forrás a megkönnyebbülésre.

És én nem tudom az ő igazi nevét.

A következő részek már jobbak lesznek abban már beszélnek meg stb:D és rájöttem, hogy gyorsan is fordítok tehát, ha van időm naponta lesznek részek:)

Anonymous || n.h FORDÍTÁSWhere stories live. Discover now