Tak kenal maka Tak cinta

378 23 0
                                    


Tiada hari yang indah tanpa melihat wish good morning daripada fans2 yang tergila gila kan nya. . Mungkin inilah kehidupnya yang terbaik setelah kehilangan eomma dan appa 5 tahun yang lepas. Memori hitam itu yang tak mungkin dilupakannya walaupun telah lama terjadi. Setelah kejadian itu Jimin telah pulang ke rumah lama keluarga nya di Busan, Korea. Jimin boleh dikatakan seorang yang agak pabo .. Tapi wajahnya yang comel itu menutup sifat sebenar nya yang byuntae (agak) .. ( ̄. ̄) .. Walapun begitu seumur hidup nya belum pernah ada yoojaChingu. Kerna sikap nya TERlampau memilih hidup yang sedia kala iaitu tidak berminat untuk hidup berpasangan. Walaupun Jimin begitu, dia tidak perna melakukan perkara yang melebih2 paham2 la HEHE...

Setelah lama merenung diri nya di cermin dia hanya fokus pada bahagian six packnya. Yang kini makin nampak sexy.( (haha) ) _untuk pengetahuan Jimin ni suka buat abs tau_

Tanpa disedari jam telah menunjukan jam 6:35 am. Segera Jimin memakai uniform sekolahnya maklumlah hari ni adalah hari terakhir dia bersekolah. Tahun depan umurnya 18 tahun.

Sedang Jimin menikmati breakfast buatan kasih tangan nya sendiri. Tiba2 phone nya berdering.

Terlihat di screen terpapar nama Kookie~

Jimin pun menjawab panggilan itu

Jimin :: yee. . Saya sedang turun (jalan) ni. Sabar lah -_-#

Jimin tu daa paham benar sikap kookie tu ..

Kookie :: ar ... Banyak laa kau punya sabar.. Hampir beku kaki saya nie .. -_-||
(bertuah punya budak)

2 minit...
Jimin pun tiba di bawah

- attention :: Jimin mempunyai seorang kakak angkat tau, boleh dikatakan semua berkaitan Jimin nie kakaknya yang tanggung.)

(Jimin tinggal sorang di apartment) ╥﹏╥

Kookie kelihatan agak kesejukan pagi.. Jimin sempat lagi snap kookie yang kesejukan tu.

Kookie :: yah..! Pabo.. Jangan lah snap. Nak penumbuk kau ni Jiminn.!  ̄. ̄

Jimin :: haha. Lex la.. Saya snap untuk kenangan bersama bila kita daa tua nanti..( Sekali lagi Jimin ketawa) hahaha. . K jom jalan

Kookie ::  ̄へ ̄ aishh.. Yalaa...

Macam ??
First time buat fanfic ni.
Sorry ~

Jiminnie StyleWhere stories live. Discover now