3 petang...
Jimin pun sampai di depan rumah Unnie Hyorin .
Jimin : Unnie oh Unnie ..
Unnie Hyorin : yah ! Cepat tolong angkat barang2 Unnie.
Untuk sampai ke Incheon aport mengambil masa 30 minit.
Jimin : okeh... (Jimin mengangkat barang2 Unnie)
Selesai mengangkat Jimin dan Unnie nya pun menaiki kereta Jimin .
Jimin : Unnie hari2 tau dekat Kanada nanti. Jaga2 mat salleh di situ agak gete tau. Jimin baca di google semalam..
Unnie : jangan risau. Ya.. Unnie hati2 Jimin pun jaga diri. Rajin pula adik Unnie ni baca blog .. Haha. . Nanti apa2 Unnie text ataupun call Jimin tau.
...
5 minit sebelum menaiki flight Jimin memberi pelukkan kepada Unnie nya walaupun hanya Kakak angkat. Unnie Hyorin kelihatan sedih.
Jimin melambaikan tangan kepada Unnie nya ,ketika Hyorin berada di pintu flight.
Jimin pun pulang dan memandu kereta nya.
Sesampai di kawasan bangunan apartment Jimin , jalan ke arah bangunan tempat apartment Kookie.
Apabila sampai di depan pintu Kookie .Jimin melihat 1 kertas nota di depan pintu apartment kookie.
Note : Saya takda di Korea untuk 3 hari ni.
Truely ..
KookieJimin : Hoh... 3 hari.. Lama sungguh ! Tak bagitau pun kelmarin.
Jimin pun pulang ke apartment nya.
Sampai sahaja di apartment nya Jimin terus ke dapur untuk mengambil makanan ringan dan minunam . Dan terus baring di sofa lembut empuk nya sambil menonton TV dan makan.
6 jam kemudian ......
Jimin pun tertidur disebabkan penat ketawa akibat rancang sedih, romantik dan lawak..
Jam 5 pagi...
Jimin pun terbangun..
Lihat sekeliling...
TV masih terpasang ..
Jimin pun mematikan TV.
Dan menuju ke bilik untuk mandi.
Selepas mandi Jimin mula mengemas rumah. TIDak senang hati nya melihat apartment walau pun semak sikit.
Vote & comment, okeh ?