Setiba Jimin dan kookie tiba di sekolah.
... Seperti biasa ramai pelajar perempuan berlari ke arah Jimin dan Kookie , faham2 ja lah . Dorang ni famous di sekolah .
Walau bagaimanapun hari ini adalah last mereka bersekolah.
Selesai sahaja majilis perpisahan. Ramai yang kelihatan sedih.
Kookie :: eh.. Ko taknak nangis eh Jimin.
Jimin :: (sedang busy selfie) nangis ko cakap. Heh.. Ini Park Jimin lah.. Air mata saya sangat berharga tau , kena bagi duit 1 seribu juta pun saya tak kan nangis. Hahaha
Kookie :: yala.. Tak paksa pun : p
...
Jimin dan Kookie ni daa lama jadi kawan rapat sejak form 1 lagi.
Setiba di depan gate sekolah.
Jimin : etss... Kejap.. Macam ada yang lupa ni. Oh yaa... Lupa pula nak ambil barang di lokar .. Eh Kookie tunggu kejap tau.
Kookie : yah ! Pelupa betul la budak kecik ni. -_-||
Jimin pun bergegas jalan .
10 minit kemudian .....
Jimin pun sampai ..
Kookie : hahah.. Lucu la muka ko Jimin. .
Jimin : weyy... Jangan la ketawa.. Penat tau.. Kena kejar peminat + ambil barang2 yang berat ni.
:O kesian Jimin .. Kan kan ?
Jimin dan Kookie.. Sedang berjalan..
Jimin : lepas habis sekolah ni ko mau buat apa Kookie ?
Kookie : ntah.. Kalau result saya okeh mungkin masuk U. Kalau buruk macam tahi cicak .. Nampak nya kerja la jawap nya.
Ko pula Jiminnie ??Jimin : .... (pikiran melayang) ....er... Saya belum pasti .. Mungkin ikut plan ko ..
......... ...........
Kookie : akhir nya kita habis sekolah kan.
Jimin : yaa jagiya.. Tanya pula ..
Jimin dan Kookie ni dekat saja tempat tinggal dorang 1 kawasan tempat tinggal cuma bangunan ja yang berlainan iaitu Jimin bangunan 2 dan Kookie bangunan 3. Memang takdir bilik tempat tinggal dorang bedepan ja. (bertuah nya)
Jimin dan Kookie pun ikut haluan tempat bangunan apartment masing2.
Kookie : bye.. Jiminnie.. .
Jimin : bye jagiya ;-)
Short chapter :(
Vote & comment plzz ..