1.Part

146 9 1
                                    

20:06 sobota večer.Sedím pred telkou,okolo pusy mám červenú guču a do úst si tlačím slizke ďážďovky v tvare špagiet.
Pred sebou mám notebook a trčím na blogu Drbny inak povedaneho zleho dievčaťa.Niekdo s našej školy si vytvoril blog kde píše všetký pikošy o našich "hviezdičkách".Nenávidím svoj nudný život,väčšinu mojich spolužiakov v sobotu večer si užíva v baroch alebo na párty.
Dnes je veľká párty u Emmy ;-)
Zverejnene pred tromi hodinami,takže už je tam a o chvíľu budú ďalšie a ďalšie statusy.Emmy je štvrtáčka,má prachatých rodičov takže sú skoro vždy na cestách a luxusný barák ma len a len pre seba.
Kuknem kdo je online na fb:
Jasmine Yskie ( je to číňanka) a cez to by sa mohla označiť za moju docela dobrú kamarátku.Aj keď to nie je nejak extra vyznamne.Ďalej tu je Rachel,Nataly,Thomas a Peeta.

Jasmine Yskie : Ahoj.Nie si u Emmy?

Lissa Morgenová : Ahoj,nie.Ty?

Jasmine Yskie: Nie

Lissa Morgenová : Ja už pôjdem,pá :)

Naťukám do notebooku a rýchlo sa odhlásim,nemám náladu si s ňou písať.Zrazu zazvoní zvonček.Demi odkričí že ide otvoriť,zrazu sa zjaví vo dverách aj s nejakým chalanom..zhodou okolností Jakub
"Ahoj Jakub.,,poviem a nervózne si utrem špinu od kečupu.Demi sa iba zasmeje a nechá nas osamote.

"Prepáč....,,začala som sa ospravedlňovať,aj keď som nevedela za čo.
"V pohode.,,odsekol aj keď nevedel čo povedať.Jakub bol vysoký blonďak so sivými očami.Chodíme spolu do matematickèho krúžku.
"Viem že je to trápne,ale nechceš ísť so mnou na párty k Emmy?,,opýtal sa ma.Od úžasu som zostala stáť s otvorenými ústami.

Školský denníkWhere stories live. Discover now