Ustatá som sa zobudila v pondelok ráno,chytila som svoju tvár..bola na-napuchnutá!Rýchlo som vbehla do kúpeľky a zľakla som sa samej seba.Toto bude potrebovať toľko make-upu,pomyslela som si.Dopriala som si riadne studenú sprchu,potrebovala som sa rozobrať a aj si spomenuť.So včerajška som si iba pamätala,že sa u nás zjavil Jakub a boli sme spolu na párty u Emmy.Obliekla som si čierne obtiahnute legíny a predĺžene sivo-biele tielko,doladila som to čiernym svetríkom a sandálkami farby noci.Na tvár som si naniesla špirálu,linku a lesk na pery.Moja tvár nevyzerala tak veľmi zle ako ráno.Vlasy som si zaplietla do chvostu a ustatá som sa vybrala do školy.Mala som to blízko,asi tak desať minút.
"Liss,Liss!,,v dverách ma privítala Emmy a objala ma.
"Čo sa deje?Prečo na mňa všetci zazerajú?,,opýtala som sa.Všetký oči hľadeli na mňa.
"Ty si so včerajška nič nepamätáš?,,opýtala sa,pokrútila som hlavou.
"Emmy vysvetli mi to.,,povedala som rozčulene.Emmy ma schmatka za ruku a odtiahla k skrinkám kde nebolo nič počuť.
"Včera si bola u mňa na párty,prišla si s Jakubom.Začala si piť a piť,Jakub okolo jedenástej odišiel no ty si sa zabávala s plastiks a spolkom.,,začala.Plastikst boli najpopulárnejše baby na škole.
"Tancovala si s Dávidom.,,po tejto vete som zostala dosť zarazena.
"S tým Dávidom?,,opýtala som sa neveriacky.
"Áno.,,povedala.
Dávid-najlavnejší chalan na škole.
"Aaaa nemám slov.Pokračuj.,,visypala som.
"Kukni sa na blof zleho dievčaťa.,,povedala a odišla.
YOU ARE READING
Školský denník
RomanceLiss je dievča s nudným stereotypom,slušnáčka a bifloška jej nálepka ktorej sa túži zbaviť.Všetko sa zmení keď sa spozná s okúzlujúcim Dávidom.A však zabudla,aký je ťažký život keď ste na strednej stredobodom pozortnosti!