ᴡʜᴇɴ ᴅᴀʟʟᴀꜱ ʙᴀɪʀᴅ, ʟᴏᴠɪɴɢʟʏ ᴅᴏᴛᴇᴅ ᴀ "ᴛʀᴏᴜʙʟᴇᴅ ᴛᴇᴇɴ" ʙʏ ᴛʜᴇ ꜱᴏᴄɪᴇᴛʏ ꜱʜᴇ ꜱᴏ ᴅᴇᴀʀʟʏ ᴅᴇꜱᴘɪꜱᴇꜱ, ɪꜱ ʟᴇꜰᴛ ᴛᴏ ʀᴏᴛ ᴀᴛ ᴀ ᴛʜᴇʀᴀᴘᴜᴇᴛɪᴄ ʙᴏᴀʀᴅɪɴɢ ꜱᴄʜᴏᴏʟ ꜱᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ᴏꜰ ᴅᴀʀᴋ ᴀɴᴅ ʀᴀɪɴʏ ᴏʀᴇɢᴏɴ, ᴛʜᴇ ʟᴀꜱᴛ ᴛʜɪɴɢ ꜱʜᴇ ᴇxᴘᴇᴄᴛꜱ ɪꜱ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴜᴘ ɪɴ ᴀ ᴍᴜʀᴅᴇʀ ɪɴᴠᴇꜱᴛɪɢᴀᴛɪᴏɴ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪɴ ꜱᴜꜱᴘᴇᴄᴛꜱ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴠᴇʀʏ ꜱᴀᴍᴇ "ᴛʀᴏᴜʙʟᴇᴅ ᴛᴇᴇɴꜱ" ᴛʜᴀᴛ ꜱʜᴇ'ꜱ ᴍᴇᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ʟɪᴠɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ꜰᴏʀ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ꜱɪx ᴍᴏɴᴛʜꜱ.
ᴍᴀʏʙᴇ ꜱʜᴇ ᴡᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ʙᴏʀᴇᴅ ᴀꜰᴛᴇʀ ᴀʟʟ.
⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘
𝙇𝙖𝙣𝙖 𝙝𝙖𝙙 𝙞𝙩 𝙖𝙡𝙡: 𝘩𝘰𝘵 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥, 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺, 𝘥𝘰𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴... 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬 𝘧𝘰𝘳? 𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘶𝘱𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘵 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘢 𝘴𝘪𝘹 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘢 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘢𝘱𝘶𝘦𝘵𝘪𝘤 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘱𝘭𝘪𝘧𝘵𝘪𝘯𝘨. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘋𝘢𝘥𝘥𝘺'𝘴 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦.
𝙏𝙝𝙧𝙚𝙚 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙝𝙨 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙣𝙘𝙚, 𝘓𝘢𝘯𝘢'𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘥𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘯𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘭𝘪𝘵 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘥𝘳𝘶𝘨𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘺𝘴𝘵𝘦𝘮. 𝘕𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘬𝘪𝘥𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘢𝘧𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘭𝘪𝘤𝘦'𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘺𝘦.
𝘿𝙖𝙡𝙡𝙖𝙨 𝘽𝙖𝙞𝙧𝙙 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘧𝘰𝘳𝘵𝘶𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘭𝘪𝘤𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘶𝘯𝘧𝘰𝘳𝘵𝘶𝘯𝘢𝘵𝘦, 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴 𝘓𝘢𝘯𝘢'𝘴 𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘳.
⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘
𝙎𝙡𝙤𝙩𝙨:
𝘎𝘪𝘳𝘭𝘴: 8/8
𝘉𝘰𝘺𝘴: 8/8⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘
𝙍𝙪𝙡𝙚𝙨:
𝟭. 𝘉𝘦 𝘥𝘪𝘷𝘦𝘳𝘴𝘦! I want boys and girls! I want unique faceclaims!
𝟮. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘢𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 (or more) people that might be interested so I get lots of applications to choose from!
𝟯. 𝘉𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵. This is my first apply fic and I don't claim to be a professional, so bear with me, please! Not only that, but I do have a rather busy schedule and won't be active all the time.
𝟰. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘮𝘦 and add this story to your reading list so you get updates.
𝟱. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘸𝘰𝘳𝘥 is your favorite murder mystery book/series!
𝟲. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘯𝘬𝘴, forms must be submitted as google docs, playlists must be spotify, and aesthetics must be pinterest! This is just easiest for me, thanks!
𝗧𝗪: [ᴍᴇɴᴛᴀʟ ɪʟʟɴᴇꜱꜱᴇꜱ, ᴅᴇᴀᴛʜ]
open//𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝
YOU ARE READING
ℭ𝔯𝔢𝔰𝔱𝔳𝔦𝔢𝔴 𝔅𝔬𝔞𝔯𝔡𝔦𝔫𝔤 - ᴀ ᴍᴜʀᴅᴇʀ ᴍʏꜱᴛᴇʀʏ ᴀᴘᴘʟʏ ꜰɪᴄ
Mystery / ThrillerWhen Dallas Baird, lovingly doted a "troubled teen" by the society she so dearly despises, is left to rot at a therapuetic boarding school somewhere in the middle of dark and rainy Oregon, the last thing she expects is to get caught up in a murder i...