Minjee'den.
Görünüşe göre alışverişe çıkmalıyım kıyafetlerim yıpranmış gibi görünüyor. Calvin Klein iyi seçim olur oraya gideyim en iyisi. Görüşürüz anne gelirim bir kaç saate bay bay.Minjee.a: tamam kızım görüşürüz. Çok geç olmadan gel.
Minjee: tamam anne. Çıkıyorum.
Minjee'den.
Evden çıktım ve motoruma bindim. Ve siyah bir takım elbise giyindim.Her ne kadar erkeksi gözüksede bu kıyafetime hayranım. Ve calvin klein mağazasının önüne vardım. İçeride koreli bir adam gördüm. Fakat çokta umursamadım ve içeriye girdim. Bir kaç kıyafet seçtikten sonra kasaya geçtim.
Aldıklarım şunlardı
Aldıklarımın öderken birden, mağazadaki o koreli adam yanıma geldi ve benimle konuştu...
Jk: ah merhaba nasılsınız?
Minjee: iyiyim fakat sizde kimsiniz?
Jk: ben... (diyip biraz duraksayıp devam etti) sizi görüp tanışmak istedim tabi sizde isterseniz hm? Olmaz mı?
Minjee:(anlamaz gözlerle onu süzüyordum değişik bir adamdı fakat çekiciydi ve devam ettim) çok isterdim fakat şuanda meşgulüm. Daha sonra.
Jk: peki o zaman sizden bir şey isteyebilir miyim?
Minjee: dinliyorum.
Jk: numaranızı alabilir miyim? Müsait olduğunuz bir zaman konuşuruz. Olur mu?
Minjee: (biraz duraksadım ve düşündüp kararımı verdim) ah peki söylüyorum yazın. 05******** oldu mu?
Jk: tamam aldım teşekkürler. Görüşmek üzere.
Minjee: iyi günler.
Jk'dan.
Bu kadın nedir böyle aklımı yitirmek üzereyim. Bu kadar asil ve auralı bir kadın hiç tanımadım.Minjee'den.
Bu adamda neyin nesi? nereden çıktı böyle? Neden numaramı istedi? Ve ben neden verdim ah kahretsin yanlış anlaşıldım. Neyse eve gitmeliyim ve saat çoktan 19:32 olmuştu bile. Motoruma binip eve geçtim .Minjee.a: neden bu kadar geç kaldın öğle saat 13:00 çıkmıştın.
Minjee: motorun bakıma ihtiyacı vardı o yüzden.
Minjee.a: ah tamam, o zaman üstünü değiştirip aşağıya in biliyosun bugün babanın ölüm yıl dönümü.
Minjee: tamam anne geliyorum birazdan.
Minjee'den.
Fakat zerre umurumda değildi o babam denen herif. Çünkü beni bir aileye satmaya kalkışmıştı ve o gün evden kaçmıştım. Her neyse yemek yiyip odama gittim ve telefonuma bir mesaj gelmişti...