Sabah erkenden telefon sesine uyandım.
Annem sabahın 4' de beni arıyordu."Günaydın kızım"
"Anne sanada Günaydın da saat kaç farkında mısın?"
"Aa kusura bakma babanla işimiz var birkaç gün telefonlarına bakamıcaz"
"Babam nerde hiç konuşmuyor benimle"
"Annecim baban ve benim işlerim çok yoğun ama sana güzel bir haberim var"
"Güzel haber mi"
"Evet 1 aya geri dönücez eski evimize"
"Ne!"
"Biliyorum Siran ile daha fazla vakit geçirmek istiyorsun ama ben üçümüzün eski yaşamını geri istiyorum"
"Ama anne benim okulum arkadaşlarım hepsine alıştım nerdeyse"
"Biliyorum çok zor ama üçümüz için birçok planımız var hem belki yanımıza da alabiliriz seni yurtdışına üçümüz mükemmel vakit geçiricez"
"Bilmiyorum anne içime sinmiyor"
"Sen 1 ayını dolu dolu geçir ondan sonrasına bakarız"
"Ama"
"Hadi öpüyorum canım görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatınca yastığa kafamı gömdüm.Şaka mı 1 ay boyunca ne yapıcam ben umarım işleri uzar.Dedim ve gidip uyudum.
Bu sefer ise alarm sesine uyandım. Saat 07.00 olmuştu. Üstüme değiştirdim.Maça geç kalmak istemiyordum.Hızlıca hazırlandım.Sonra da okula doğru yürümeye başladım.
Tribün baya kalabalıktı.Eron ve Siran'ın yanına gittim.
Aoki:Günaydın çocuklar
Siran:Günaydın canım
Eron:Günaydın Aoki
Maç birazdan başlıcaktı. Isınma hareketleri filan yapıyorlardı. Riff bize doğru elini salladı.Siran kolumu tutup sağ sol elimi salladı.Umarım maçı kazanırlar diye umuyordum.
Bi süre maça başladılar.
Herşey çok iyi gidiyordu. Ta ki maçın ortalarında Riff ve Hector gerginlik yaşanmaya başladı.Neden bilmiyorum ama herşeyi Hector'un başlattığından emindim.
Riff zor dayanıyor gibiydi.Tam Hector bişey dicekti ki yüzüne yumruğu geçirdi.
"Riff yapma"diye arkamda Solin bağırıyordu.Hayır duymuyor seni.
Hakem gelip Riff'e kırmızı kart verince Riff tam sinirlendi.Eron sahaya atlayıp
Riff'e doğru koşup Riff'i tuttu.Ikor nerdeyse takımın yarısı geldi.Siran:Ne oluyor ya
Aoki:İyi şeyler olmuyor o kesin de
Riff ise sanırım soyunma odasına doğru gitti.Eron yanımıza geldi.
Aoki:Eron ne oldu
Eron:Hector Riff'i baya kızdırmış ama baya saatli bomba olmuş çocuk dalacak parçılacak birini ve Aoki....
Aoki:Noldu
Siran:Aokiye ne oldu
Eron:Konu senin hakkında
Aoki:Ne
Eron:Aoki diye sayıkladı bi kaç kere bişeyler olmuş aralarında senin hakkında