Riff:Acıktın mı
Aoki:Ha
Bunu beklemiyordum.
Riff:Sanırsam aç değilsin
Aoki:Hayır değilim
Riff:O zaman ben izninle eve geçeyim
Aoki:Tabi senin evin buyur
Riff:İyi geceler
Aoki:Sanada
Noldu az önce bu sefer o mu kaçıyor. Kovalayan olmak zormuş şu an bunu anladım.
Siran'ın bana pencereden seslendiğini duydum.Siran:Aoki hadi içeri gell
Aoki:Ben artık eve gideyim canım geç oldu zaten
Siran:Haklısın beni Trek bırakcak istersen Riff...
Aoki:Ben yürüsem daha iyi olacak
Siran:Tamam aşkım
Canım çok sıkılmıştı hiçbişey yapasım gelmedi.Eve geldim.Telefonumu alıp annemle konuşacaktım.Telefonum!Telefonum nerde.Bi anda aklıma Riff'in odasındaki küçük dolabın yanında kaldığı aklıma geldi.Ah şapşal ben yapcak bişey yoktu.Birinden de gece vakti arama şansım yoktu. Mecburen sabahı beklicektim.Hayır nasıl farketmedim. O kadar yürüdüm aslında otobüse binip geldim de neyse.
RİFF;
Bi Aoki'ye rezil olmadığım kalmıştı. Dedim ve eve girdim.Odama çıktım. Salak Riff kızın dibine girdin. Acıktın mı
diye sordun.Senden bi şey olmaz.Kafamı yastığa gömdüm.Kız da ne yapacağını bilemedi.Offff.Şu Solin ne b*k karıştırıyor bulmam lazım.Bi de Daniel ile uğraşıcam bi de Aoki'yi bakmam lazım.Allah'ım ne olur Aoki ile olmam için bana bişey gönder.
Bi anda telefon çalmaya başladı.
Telefonu elime aldım.Bu benim telefonum değil arayan kişi Annem diye kayıtlıdır.Babası Annesi diye kayıtlıcak değil herhalde Riff Dedim kendi kendime.Telefonun duvar ekranında dünyanın en güzel kızı vardı ~AOKİ~
Bi anda ya önemli bişey olduysa diye düşündüm.Boşver ya yeterince rezil oldum yarın götürür veririm dedim. Ama uykum kaçmıştı aklıma ya Aoki'ye bişey olduysa ve bize haber veremiyorsa diye düşünmeye başladım.Hemen aşağı inip masanın üstünden motorun anahtarını aldım.Ve hızlıca çıktım.
SOLİN;
Ikor'un tehditlerinden sonra eve geldim.
Solin:Naber aşklar
Aida:İdare eder
Zeta:Naptın herşeyi anlat
Solin:Üstümü değiştirip gelicem bekleyin
Zeta:Çabuk gel
Odama girip kapıyı kilitledim.Sonra da balkona çıktım ve bir arama yaptım.
Solin:Naber karizma efendisi
Hector:Gecenin vakti beni rahatsız etme bi daha
Solin:Naber dedim
Hector:Yani
Solin:Neyse senden bişey isticem
Hector:Ne var
Solin:Yeni bir kız geldi okula
Hector:Duydum
Solin:Ee
Hector:Ne ee Solin
Solin:Kıza bişey yapmıcak mısın?