Romeo & Juliet

65 1 0
                                    

Tengku Ash's POV

Aku memandang perempuan yang memperkenalkan dirinya Ratna yang baru masuk ke bilik 'santapan'. Gaun singkat sendat berwarna nude memancing nafsuku.

Perempuan itu kini membuka zip lalu menanggalkan gaunnya kemudian memusing- musingkannya di udara sebelum gaun itu dicampak ke lantai. Aku menelan air liur. Dengan langkah perlahan dan menggoda sebatang figura yang cantik, ramping dan menggiurkan menghampiriku bersedia menyerahkan untuk menjadi 'santapan'ku malam ini.

Dia memanjat naik ke katilku lalu mengangkang naik ke badanku dan duduk di atasku. Aku membiarkan dia mendominasi hubungan ini. Seperti biasa, malamku dipuaskan oleh juliet pilihanku. Aku terlentang di atas katil dan perempuan itu merangkul erat pinggangku.

"That was amazing.. Thank you for spending the night with me, Romeo." Bibirku digigit dan ditarik manja.

"Thanks, Juliet. I gotta go now. I'm late for another party." Punggungnya aku tampar kuat dan dia mengaduh manja.

Aku berdiri dan mengenakan seluarku yang terletak di birai katil dan jam tangan yang ku letakkan di meja tadi kusarungkan. Aku kerling sekilas jam yang menunjukkan jam 4 pagi kemudian beredar keluar dari bilik 'santapan'.

Pintu kutolak perlahan dan personal assistantku, Mahadi menundukkan kepalanya tanda hormat. Tanpa membalas anggukan, aku memberi arahan, "bagi perempuan tu barang kemas set A."

"Baik tengku." Mahadi memberi arahan kepada seseorang melalui walkie talkie.

Aku berjalan melalui lorong itu dan menuju ke pintu utama. Kereta Bugatti Chiron berwarna hitam menyambutku di luar pintu. Aku memasuki perut kereta dan meluncur keluar dari perkarangan. Dua buah kereta Jeep Wrangler Cherokee mengiringiku di belakang.

15 minit kemudian aku pun sampai di Hotel Venice dan ada penyambut tetamu menyambutku dan membawaku naik ke bilik suite yang terletak di tingkat paling atas. Sesampai aku di bilik itu, Randy menghampiriku dan memelukku sekejap.

"Ash! Ingatkan kau tak datang..." Randy memaut bahuku dan mengiringiku ke bilik VIP.

"Sorry, bro. Aku ada urusan tadi kejap." Aku tersenyum senget lalu mengambil tempat duduk yang sudah disediakan untukku.

Aku mengimbas kesemua wajah- wajah yang menduduki kerusi- kerusi di sekelilingku. Kesemuanya tidak asing bagiku kecuali perempuan yang mendampingi setiap seorang mereka.

"Ash, kau nak tak partner? Aku boleh tolong mintakan." Tanya Fendy sambil menuang arak ke dalam gelasku.

"It's okay bro. Aku nak enjoy sorang malam ni." Fendy mengangguk tanda setuju.

Aku meneguk air itu seperti orang yang kehausan tidak minum sejak dari tadi pagi. Setelah berborak- borak, aku menuju ke lantai dansa.

"Oh my! Tengku Ash!" Kedengaran suara perempuan- perempuan berteriak dengan penuh teruja tatkala aku memijak lantai dansa.

Aku tidak mengendahkannya dan aku mulai berdansa mengikut rentak musik.

"Hai tengku! I, Fazila anak Dato Farhan, CEO kepada company SuperCars." Tangannya dihulurkan lalu aku memandang wajah yang empunya suara itu.

"Hai..." Dengan terpaksa tangan aku sambut. Barisan gigi yang putih dipamerkan. Dia tertunduk malu. Konon.

"Boleh tak kalau i menari dengan tengku?" Tanyanya dengan senyuman yang penuh berharap dan kening terangkat.

"Okay. Sure." Jawapku selamba. Sebaik saja mendengar jawapanku, perempuan itu memegang pinggangku dan menghayunkan pinggangnya serentak dengan gerakanku.

Aku Haram Untukmu Where stories live. Discover now