"Totul a inceput intr-o zi frumoasa de primavara" cam asa ar incepe toate povestile frumoase, toate povestile de dragoste, dar nu si povestea mea, deoarece povestea mea este reprezentata de visele unei fete pe nume Alexandra, care tot ceea ce si-a dorit in viata ei a fost sa devina un IDOL in industria K-POP.
Afara era o vreme oribila, ningea de doua saptamani, fara oprire, am stat zilnic cu sufletul la gura sperand sa nu se opreasca zborurile inspre Coreea de Sud. De cand castigasem un concurs pentru compania SM, parintii mei au acceptat in sfarsit visul meu, lasand la o parte medicina, care de aproape sapte ani a fost prioritatea, lasandu-ma sa plec in Coreea alaturi de matusa mea Ana, desigur ca nu a fost usor sa ma lase sa plec, dar pentru asta mi-au pus o conditie, una nu foarte buna.
-Alexandra, trebuie sa ne urcam in avion ... spuse matusa mea, intrerupandu-ma din gandurile mele.
-Vin ... am spus eu ridicandu-ma de scaun.
Am plecat cu zambetul pe buze ...ajunsa in avion am primit loc exact langa geam, afara era intuneric .. luminile orasului Bucurest erau minunate vazute din aer. Cum spuneam, parintii mei m-au lasat sa plec in Coreea sa imi indeplinesc visul cu o singura conditie, aceea de a nu ma indragosti de un baiat de origine asiatica, si voi fi nevoita sa ma casatoresc cu prietenul meu din copilarie Andrei, cand ma voi intoarce inapoi in tara. Desigur dupa ce voi implini 18 ani, momentam am doar 17.
Plecasem cu gandul ca am sa dau tot ce am mai bun, doar pentru a putea fi placuta de fanii din Corea. Agentia SM, a fost foarte fericita in momentul cand a auzit ca vorbesc, engleza, spaniola, franceza, germana, romana si coreeana, au spus ca am o infatisare care o sa atraga oamenii, si ca sunt o fire draguta, deci sa nu imi fac griji. Partea buna este ca trupa o sa debuteze maine, iar eu nu o sa fiu nevoita sa ma tot pregatesc, trupa din care o sa fac parte se numeste SWAG, este o trupa formata din patru fete. Cea mai mare, si singura cu care am vorbit pana acuma este si lidera trupei numele ei este Lily, acesta fiind numele de scena, am aflat ca eu sunt cea mai mica, numele meu de scena fiind Aly, care vine de la Alexandra.
Drumul a fost foarte obositor si lung, am adormit urgent, noroc cu matusa mea care m-a trezit atunci cand am fost nevoite sa schimbam avionul, ca daca nu m-as fi intors inapoi in Romania.
Ajunse in gicanticul aeroport din Seul, capitala Coreei de Sud, am ramas inmarmurite, era ca un mini oras, aproximativ cat satul in care locuiam alaturi de parintii si bunicii mei in Romania,la iesire din acesta ne asteptau niste persoane imbracate foarte elegant si cu niste pancarde pe care scriau Alexandra "SWAG", erau cu siguranta pentru mine.
-Buna ziua, am spus eu salutand politicos.
-Bine ai venit, mica noastra vedeta, se pare ca Coreeana ta este destul de buna, iar cu obiceiurile te vei obisnuii singura, spuse directorul care venise personal sa ne primeasca calduros.
-Sunt putin emotionata, sper sa se inteleaga motivul ...
-Linistita, spre parere de rau, te vom trimite direct in dormitoarele trupei, ca sa nu pierdem timp cu mutarea maine, matusa ta o sa primeasca si ea un apartament pentru doua persoane din partea comaniei noastre, are unde sa lucreze? spuse directorul uitandu-se la matusa mea care se chinuia cu niste bagaje.
-Nu tocmai domnule, dar daca este vreo problema ,o sa isi gaseasca ...
-Linisteste-te, te-am intrebat doar pentru ca avem un loc disponibil in agentie, si am vrea sa stim daca matusa ta ar fi de acord.
-Depinde de ce este vorba, sa nu se faca de ras.
-Ei bine, sa se ocupe cu aranjatul vostru inainte sa urcati pe scena, sa va fardeze, ultimile ajustari, crezi ca s-ar descurca?
-Am sa ma descurc, spuse matusa mea foarte fericita.
-Ohh, spuse directorul surprins, nu stiam ca stiti sa vorbiti, si dumneavoastra limba noastra ...
-Am invatat impreuna cu nepoata mea, asa ca stati linistit.
Directorul a zambit dupa care ne-a poftit la masina cea mare si neagra care ne astepta la iesire din aeroport.
-Celelalte fete unde sunt? a intrebat matusa mea curioasa.
-Acestea sunt ocupate si ele cu mutarea, dar stai linistita ca o sa se poarte frumos cu tine, sunt foarte nerabdatoare sa te cunoasca si ele ..
-Ma simt mult mai bine acuma, am spus eu oftand usurata.
Dintr-o data telefonul directorului a inceput sa sune, intrerupandu-ne discutia. Acesta devenea tot mai agitat pe parcursul conversatiei, iar dintr-o data a inchis telefonul .... uitandu-se la mine.
-Se pare ca debutul vostru s-a repezit putin , in seara aceasta o sa va facem faimoase ... ai repetat cantecul acela pe care ti l-am trimis pe email? spuse directorul speriat.
-Desigur ...
-Perfect, miscari nu o sa ai nevoie pentru ca o sa aveti dansatori momentam, si te rog sa mai canti o melodie, pe care o vrei tu ... dar sa o canti fara instrumental, asa ni s-a cerut la toate fetele din trupa ... poti sa o faci? spuse acesta tot mai agitat.
-Linistiti-va, pentru asta m-am antrenat in ultimile luni din viata mea, pentru un astfel de moment ... va rog frumos, linistiti-va.
-Bun, acuma , fi atenta o sa faci cunostinta cu multe alte vedete in seara aceasta, acest telefon pe care ti-l dau acuma este singurul telefon pe care il vei folosi, cu acesta noi te putem contacta mereu, si tu ne poti contacta chiar daca nu ai credit.
-Am inteles ...
Dupa ce ne-am linistit cu totii, am plecat inspre locul unde aveam sa ne intalnim cu celelalte fete, si anume in cuaforul unde avea sa lucreze matusa mea, cuaforul agentiei.
Am intrat intr-o sala plina de oameni, am putut sa le recunosc pe fetele din trupa SNSD, care au venit langa mine si au inceput sa spuna lucruri gen "ce draguta esti!!!" , "esti o dulceata", "pot sa te adopt?" ... intrebari care ma faceau sa ma simt destul de bine intr-un fel ...
Uitandu-ma in spatele salii le-am putut observa pe fete din SWAG, care erau foarte frumoase si aranjate.
Lily -23 ani, lidera, parul scurt si blond, foarte draguta si inalta.
Kira- 20 ani, parul mediu, drept , bruneta cu vafurile roz, de intaltimea mea (1.65).
Nina- 19 ani, parul scurt si cret, roscata, foarte frumoasa la fel ca si celelalte.
Eu, Aly -17 ani, parul lung, cret, saten, inaltimea ca a Kirei, draguta presupun (daca toata lumea spune asta).
-Esti asa de draguta cum spunea managerul nostru, Luke, spise Nina luandu-ma in brate, sti noi doua o sa fim colege de camera ....
Aceasta parea foarte entuziasmata ... deci .. zambeam si eu ... ce sa fac.
Atunci l-am observat pentru prima data ... usa se deschisese incet, erau ei ... U-Kiss , privirea lui se atintise asupra mea, era asa de dragut, elegant si sexy in acelasi timp ...ma simteam pierduta cand el se uita la mine ... Auzisem de ei, imi placeau toti ... dar Kevin Woo a fost mereu preferatul meu ... nu am crezut ca o sa il cunosc ... dar acuma, acuma vad ca visele se indeplinesc. Brusc un sentiment m-a cuprins, era un sentiment trist, deoarece aveam o promisiune si o logodna ... la care trebuia sa fiu fidela, visele mele s-au spulberat ... suficient de repede incat din neatentie sa dau peste el, privindu-l mai de aproape am simtit cum inima era instare sa imi iasa din piept.
-Buna ... spuse acesta in timp ce m-a prins de mana ca sa nu cad ...
-Buna ... am spus eu incercand sa ma comport suficient de normal ...
-Esti bine? continuase el ...
Stateam si ma uitam la el fara sa scot un cuvant ... dupa care, acesta a zambit si a plecat mai departe, asezandu-se langa Eli care deja incepuse sa se aranjeze ....
CITEȘTI
Baby girl ♥
Fanfiction"Baby Girl" spune povestea unei tinere de 17 ani, care pleaca in Corea desi parintii ei nu sunt deacord. Aceasta se indragosteste de un baiat de 22 de ani, care este cantaret, si unul destul de popular. Aceasta o sa fie nevoita sa intre in anturaju...