2

236 21 2
                                    

Desi incercam sa par foarte energica si fericita, eram total opusul, extrem de obosita dupa calatorie, si foarte, foarte adormita.Costumele noastre erau destul de dragute, mai mult inclinandu-se pe partea SEXY, decat pe partea LOVELY.

Eram imbracata intr-un tot negru cu corset, care era pana deasupra buricului, niste pantaloni de piele cu talie lunga, niste manusi negre decupate in asa fel incat degetele sa fie libere ca sa nu ma deranjeze cand tin microfonul, parul meu era lasat pe spate, intr-un mod foarte foarte frumos si natural aranjat, in picioare aveam niste cizme lungi si negre, destul de provocatoare, iar pe piciorul stang aveam o esarfa legata de culoarea mov.

Lily era imbracata la fel ca si mine, doar ca aceasta avea pe picior in loc de o esarfa mov, o esarfa albastra, a Ninei era roz, iar a Kirei era de culoarea alba. Paream destul de dure, probabil prea dure. Stateam langa Nina, care se pare ca era foarte informata cu tot ceea ce se intampla in companie, ea fiind nepoata directorului.

-Eu am auzit, de la matusa mea, ca SM pana acuma a avut parte doar de publicitate nu prea interesanta, fetele din Girl's Generation fiind deja "OLD", si avand o imagine de fete cuminti, F(X) la fel si ele, ele fiind putin mai baietoase, momentan se cauta fetele SEXY, cel putin acestea au avut succes in ultimii ani,exeplu Hyuna din trupa 4 minute, a avut foarte mult succes in ultimii trei ani, datorita stilului ei diferit.

-Aha, acuma inteleg ... am spus eu lamurita...

-Dar desigur, nu trebuie sa trecem in extrema cealalta, pentru ca desi sunt cautate fetele sexy, trebuie sa ne purtam foarte dragut, si sa nu parem dure, pentru ca daca nu ... o sa fin considerate niste ...

-Ok, ok, spuse Lily intrerupand-o pe aceasta inainte sa spuna cuvantul ... noi o sa dam tot ce avem mai bun din noi ... bine?

"DA!!" am spus toate impreuna dupa care ne-am urcat pe scena.

O multime de oameni au inceput sa tine, erau cu totii in extaz, simteam cum imi fierbea sangele prin vene, simteam o adrenalina, simteam ca puteam sa dau tot ce am mai bun.

-Buna seara si bine v-am gasit! spuse prezentatorul cu un zambet pe fata.

-Buna seara, spuse Lily putin mai tare decat celelalte, ea fiind liderul grupului...

-Imi place foarte mult stilul vostru, se potriveste cu numele trupei .. "SWAG"...

-Da, cam asa ... spuse Nina, cu tonul ei dulce.

-Pot sa va intreb ceva inainte sa dam drumul petrecerii.. de unde si pana unde numele SWAG? cine a fost cu ideea?

-Ei bine, ideea cred ca a venit de la toate, dar in special Aly a fost cu aceasa idee... -m-am uitat la ea cu o privire pierduta-, aceasta  a spus ca numele nostru trebuie sa se refere la toate lucrurile noi, la moda, la viitor, asa ca SWAG a fost cel mai potrivit nume pe care l-am gasit.

-Foarte tare, foarte interesant, nou .. dar a-ti auzit cum se numesc fanii vostri?

Am ramas toate inmarmurite, fani? wow, avem asa ceva deja?

-Fanii vostrii se numesc "Little stars", avem doua surprize pentru voi, uitati-va la ecranul acela din spatele salii...

Atunci pe ecran aparuse o fata, foarte draguta, tunsa scurt si cu ochelari, avea o camera plina cu lururi pe care scriau "SWAG", cel putin asa se vedea.

-Buna, numele meu este Yuki, am 16 ani, si pot spune ca sunt cea mai mare fana a voastra, desi astazi este prima zi in care faceti cunostinta cu noi toti, vreau sa va spun in numele tuturor faniilor vostrii ca noi v-am urmarit de saptamani bune, facandu-ne o familie din ce-n ce mai mare, o sa va sustinem si cu timpul o sa vadeti ca o sa fim o familie universala. Va iubim!!! saranghaeyo"

M-am emotionat putin, dar am putut vedea cum si celelalte fete erau la fel ..

-Deci sa va auzim cantand!

Dintr-o data luminile s-au stins, lasand doat partea din scena unde ne aflam noi, luminata... muzica a inceput sa cante, iar noi ... noi am inceput sa cantam, treptat...

Simteam ca pluteam, era o sala plina, o sala plina de oameni, de persoane care au venit acolo doar ca sa ne vada... in primele randuri erau vedetele, care stateau la masa si se uitau la noi.

SHINee, Super Junior, SNSD, F(x), EXO, TVXQ, erau cu totii acolo sa ne sustina, dar o masa mi-a atras atentia, erau cei de la U-Kiss, iar Kevin era acolo zambitor, uitandu-se fix la mine .. era asa de frumos aranjat incat simteam ca era aranjat special pentru mine.

Mi-am luat privirea de la el, doar pentru a nu face o greseala in prima zii, am zambit, dupa care mi-am continuat melodia.

-Bravo!! a spus prezentatorul dupa ce am terminat de interpretat piesa, speram sa va avem cat mai repede inapoi pe scena, acuma ma rog, lasati-ne sa va auzim cantand idividual.

-Pot sa fiu eu prima? am spus eu incercand sa ajung cat mai repede jos de pe scena...

-Desigur, spuse Lily.

-Melodia pe care o voi interpreta se numeste, Leona Lewis - I got you ...

Toata lumea a inceput sa aplaude, fanii sa tipe, iar eu sa cant...

Linistea se lasase in sala, toata lumea ma asculta ...

Dupa ce am terminat de cantat, am facut cu mana , am asteptat ca fanii sa se linisteasca, dupa care am coborat de pe scena, eram fericita ca le placuse, m-am dus in camera pe care scria "SWAG", iar in interiorul ei, era Kevin ...

-Foarte frumos, baby girl ...

Baby girl ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum