první den v gymplské škole

7 1 0
                                    

Prue pohled

Vstala jsem jako vždy ale něco mi tu nesedělo ale přestanu to řešit těšila jsem se s mými sestrami na gympl budem tam první den tak snad si to tam užijem
moje sestry asi ještě spí klasika naštěstí máme každá samotná pokoj
No nic šla jsem si udělat snídani křupky s mlékem phobe jsem udělala zeleninový salát a piper jsem udělala její oblíbené palačinky

Piper pohled

Vzbudila jsem se a cítila jsem vůní palačinek šla jsem se nasnídat a šla jsem potom do sprchy

Phobe pohled

Vstala jsem z postele zavolala mě prue že jdu jako poslední k snídani ale já za to nemohu že jsem byla venku běhat až do 2 ráno no nic šla jsem se posnídat a pak si zbalit věci a čekala jsem na sestry v obýváku a čuměla jsem na nové televizní zprávy

Prue piper a phobe šli na autobus aby stihli první den v gymplu museli se tam seznámit a pod.

Ve třídě se museli představit takže prue začla

Já jsem prue Haliwellová mám sestry piper a phobe chodím do modelingu a jsem ta nejstarší z sester

Piper

No nic já jsem piper jak už jste slyšeli tak prue a phobe jsou moje sestry řada vařím jsem střední z sester takže phobe je nejmladší miluju komedie atd.
To je asi vše co bych o sobě řekla

Phobe

Takže jsem nejmladší z sester jsem taky Haliwellka jako prue a piper chodím do boxu řada sportoju a umím sebe obranu mám ráda romantické filmy a horrory

Učitel

Dobře sedněte si všechny tři společně do zadní lavice a jdeme se učit začneme s chemii takže si vytáhnete lahvičky tu červenou tekutinu spojité s černou tekutinou jaká barva vznikne?

Phobe

Když zamícháme červenou a černou barvu, vznikne tmavě červená barva. Černá barva pohltí část červené a výsledná barva bude mít tmavší odstín červené.

Učitel
správně phobe

Tak teď jdeme  matiku
Co je integrál log(x) mezi 1 a 10?

Piper

To je jednoduché

Pro výpočet integrálu log(x) od 1 do 10 můžeme použít vzorec pro určitý integrál. Integrál log(x) je x * log(x) - x.

Nyní můžeme spočítat určitý integrál tím, že vyhodnotíme antiderivaci log(x) u horního limitu (10) a dolního limitu (1) a poté odečteme výsledky.

Integrál log(x) je x * log(x) - x + C, kde C je konstanta integrace.

Vyhodnoťme integrál pro x = 10 a x = 1 a poté odečtěme výsledky, abychom zjistili hodnotu integrálu log(x) mezi 1 a 10.

Učitel

Správně to se divím že to umíte piper

No nic teď jdem na další předmět a to bude informatika tak může mi někdo říct co obsahuje počítač

Prue

Počítač zahrnuje různé komponenty, jako jsou procesor, paměť (RAM), pevný disk (HDD nebo SSD), grafická karta, zvuková karta, síťová karta, napájecí zdroj, a mnoho dalších součástí. Tyto komponenty spolupracují a umožňují počítači provádět různé úkoly od zpracování dat až po zobrazení grafiky a zvuku.

Random žáci ve třídě

Co tohle jsme se učili před 1 rokem ale oni tu jsou noví tak jak to můžou vědět

Učitel správně prue teď mi napíšete slohovou praci ohledně školy

Budete v týmech piper prue a phobe budou spolu a ostatní budou pohromadě

Prue piper phobe napsali

Škola je pro mnoho lidí důležitou součástí života. Poskytuje vzdělání a příležitosti k učení a rozvoji dovedností. Školní prostředí může být místem, kde se setkáváme s různými osobnostmi, budujeme přátelství a získáváme znalosti, které nám mohou pomoci v budoucnosti. Škola není jen o učení se nových vědomostí, ale také o osobním růstu a formování naší budoucnosti. Je důležité si vážit příležitostí, které nám školní vzdělání poskytuje, a snažit se využít každou možnost k učení a rozvoji.

Škola není pro všechny ideálním místem. Někteří lidé mohou pociťovat stres z nadměrného množství úkolů a tlaku, který s sebou školní prostředí nese. Navíc se může stát, že v některých případech se vzdělání na škole nepřizpůsobuje individuálním potřebám studentů. Někteří jedinci mohou mít odlišné způsoby učení nebo zájmy, které nejsou v rámci tradičního školního systému dostatečně podporovány. Je důležité si uvědomit, že každý člověk vnímá školu a vzdělání odlišně a pro někoho může být škola výzvou, kterou je třeba překonat.

A ostatní žáci

Škola je instituce, kde jsou lidé zbaveni svobody a jsou tam umístěni jako trest. Žáci jsou pod neustálým dohledem a mají omezený přístup k vnějšímu světu. Škola má za cíl potrestat žáky a zároveň je odstranit z běžné společnosti, aby chránila ostatní občany. V rámci školy může být poskytována i nápravná a rehabilitační péče, aby se odsouzení mohli připravit na návrat do společnosti po propuštění.

Učitel

Tak jak se na to koukám tak Haliwellové mají jedničku

Ale ostatní mají 4- z toho jako to popisovali jako vězení a pod.

Tak jo jeme na dějepis

Prue můžeš nám něco říct o dějinách umění

Prue

Umění má bohaté a fascinující dějiny, které sahají tisíce let zpět. Od pravěkých jeskynních maleb a soch až po současná moderní umělecká díla, umění procházelo mnoha vývojovými fázemi a změnami stylů.

V historii umění se často rozlišuje mezi různými uměleckými obdobími, jako je například renesance, baroko, klasicismus, romantismus, impresionismus, kubismus, surrealismus a mnoho dalších. Každé období mělo své charakteristické rysy a umělci se snažili vyjádřit své myšlenky, emoce a vnímání světa formou uměleckých děl.

Umění nejen odráží společnost a dobu, ve které vzniká, ale také může být zdrojem inspirace a rozptýlení pro jednotlivce. Studium dějin umění nám pomáhá lépe porozumět vývoji lidské kreativity a estetických hodnot, které formují naši kulturu a identitu.

Učitel

Dobře teď piper ty mi řekni co nosili za oblečení v starověkém Řecku

Piper

V starověkém Řecku mělo oblečení důležitou roli a oděv byl důkladně promyšlený. Muži nosili tuniky, které byly volné a sahaly až po kolena. Ženy nosily chitóny, což byly dlouhé šaty se skloněnými rameny. Tyto šaty mohly být zdobeny různými vzory a barvami.

Důležitým prvkem oděvu byla i himation, což byl plášť nebo šátek, který se nosil přes tuniku nebo chitón. Obuví byly sandály nebo boty s řemeny. Bohatší lidé nosili také šperky a ozdoby z drahých kovů a kamene.

Oblečení bylo v starověkém Řecku důležitým znakem společenského postavení a mohlo odhalovat bohatství a sociální status nositele.

Učitel

Dobře pro dnes skončíme dříve tak můžete jít domů zatím naschle žáci

Sestry Přemožitelky Upírů Kde žijí příběhy. Začni objevovat