ráno

2 1 0
                                    

Prue pohled
Vstala jsem jako vždy nevyspaná atd šla jsem za Piper do kuchyně se podívat jestli už není v televizi náhodou nějaká reportáž ohledně upíru ale to jsem si jenom myslela bylo tam jenom že já a Piper jsme modelky atd ale to není všechno někdo vyžvání v televizi že mi halivelové jsme jsme taky přemožitelky upírů takže jsme v háji
Bude to čím dál víc a víc v háji bylo to že reportáři přijdou před barák a budou chtít do rozhovor ale my máme v práci porážet upíry a ne být slavné kvůli tomu Phoebe ještě spala a nechtěla jsem ji nervovat takže jsem ji to neřekla ale stejně na to přijde sama jestli uvidí novináře a reportáře před domem jo a piper musela někde jít volala ji Paige kvůli věcech atd takže jsem byla sama v kuchyni kde jsme zabili prvního upíra 😐 takže fakt geniální naštěstí že Phoebe bude za chvíli vstávat a za chvíli tu budou i novináři atd takže piper se má že odešla já jsem tady za trest doma a něco vysvětlovat novinářům atd se mi nechce takže budu dělat že to není pravda a nebo jim nebudu odpovídat a pod. Buď tu umřu nebo nevím 😐 a ještě dnes není škola takže jsem v háji bylo už odpoledne a Phoebe měla už jít vstávat no nic nechám ji se vyspat ale co třeba že jí napadl nějaký upír a kousl ji že usla z toho a potom se probere a bude chtít mi krev no nic radši se jdu tam podívat a jestli se nic nebude dít tak se vrátím do kuchyně o pár minut později jsem se vrátila do kuchyně vedle toho že jsem si jenom všimla že Phoebe není doma takže je asi u kámošky takže jsem samotná v domě někdo vešel do baráku myslela jsem že je to piper nebo Phoebe ale bylo to..………………………

Sestry Přemožitelky Upírů Kde žijí příběhy. Začni objevovat