1

40.1K 766 328
                                    

Ünlü olmak zor iş. Kimliklerini gizleyip bir siteye kaydolduklarında aslında yan odada birbirleriyle konuştuklarını nereden bilebilirlerdi ki ?.

**********

Yorucu bir konser'in ardından bütün üyeler kendi odalarına çekildiklerinde Sehun yaşının verdiği enerjiyle uykusu bir türlü gelmiyordu.Cinsel olarak çok rahatsız hissediyordu ve Şirket yasakladığı için gizli bir sevgili de yapamıyorlardı. Her gün eliyle tatmin olmak bu çok... utanç vericiydi.Saçlarını sinirle karıştırıp bir kaç porno izleyip kendini çekmek için yatağın yanında ki çekmecenin üstünde ki laptobunu eline aldı. Sırtını yatak başlığına dayadı ve Laptbunu dizinin üstüne koyup kapağını açtı.

İdeal porno sitesine girdi ve ilgi çekici bir pornoya tıkladı. Ahh aptal reklamlar diye içinden geçirdi ama sonra gözüne bir şey çarptı.

"Çok mu yanlızsınız." Bir ünlüyü her kes tanırdı ama yanlızlık başka bir şeydi. Yani Sehun hiç bir fanını daha önce becermemişti.

"Kim olduğunuz bilinir diye bu tür sitelere kayıt olamıyormusunuz." Ohh işte sorun buydu kesinlikle..

"O zaman aradığınız yer burası gelin ve isminiz olmadan burada istediğiniz kişiyle sohbet edin."

Sehun siteye tıkladı ve kullanıcı adından başka hiç bir halt istemeyen sayfaya baktı.

Kullanıcı adı ne olabilirdi. "Bubblebutt" yazdı ve siteye girdi.Sitede açık olan kişilere göz atıyordu ki bir mesaj geldi.

"Bubblebutt'un dan tatmak isterdim."

**

Butt popo demek bu arada arkadaşlar.

Message Sex (SeKai) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin