1 ay sonra"Unutuluyoruz..." Sehun mırıldandı. Yatakta uzanıyorlardı. Sehun Kai'nin göğsüne doğru yatmış telefonuyla uğraşıyordu. Kai'de Sehun'un saçlarını okşuyor bir yandanda Sehun'un anlamsız yakınmalarını dinliyordu. Kim 'skandalı' unutuluyor diye üzülürdü ki.
" Çikolatalı pudingim buna inanabiliyor musun cidden?. Kyungsoo hyung'un çalınan donu bile suan 'biz'den daha trend."
Sehun yanaklarını şişirip, şiddetle nefesini geri verdi. Şu durum gerçekten canını sıkıyordu. Ta ki bir ay öncesine kadar bütün haberlerde, bütün internet sitelerinde skandal olayları - 'Stüdyoda ateşli öpücük' haberler böyle yayılmıştı- dururken şimdi neden sevimli kedicikler ya da sıkıcı siyaset haberleri oluyordu ki. Tanrı aşkına şu dünyada Sekai ikilisinden daha önemli bir şey varmıydı?.
"Beyaz çikolatalı dondurmam böyle seylere sıkma canını. Söyle senin için ne yapabilirim?." Kai, Sehun'un saçını oksarken konustu. Sehun'da bir kedi misali mırlayıp Kai'ye daha çok sokuldu.
"Aslında..." Sehun munzurca sırıttı. Kollarını geri çözüp dizleri üzerinde yatakta doğruldu.
"Bizi unutturmamamız lazım. İnstagram hesabımı Kim Sehun diye değiştirsem mi yada ortak bi instagram hesabımı açsak."
Sehun daha çok kendi kendine konuşuyordu bu duruma cidden biraz fazla takmıştı. Kai'yle dışarı çıkarken sürekli çift giyinmelerini istiyordu ya da konserlerde sürekli Kai'yle öpüşmeye çalışıyordu. Kai şikayetçi değildi ama gösterişçide olmak istemiyordu."Tabii olur." Kai gülümsedi. Sehun'a karşı çıkmak mı? Kai bunu imkansızlar listesinde en baş sıraya koymuştu.
"Kaaaaiii." Sehun ciyakladı ve Kai'nin yüzünü zarif elleriyle kavrayıp yüzünün heryerine öpücük kondurmaya başladı ama sonrasında hemen geri çekilip son model telefonunu alarak dilini çıkararak uğraşmaya başladı.
"Tamam o zaman Kim SeKai olarak adımı değiştiriyorum. " Sehun bir kaç dadika uğraştıktan sonra Kai'nin yanına hızlıca yatıp dudaklarına dudaklarını yapıştırdı ve bir kaç tane fotoğraf çekindi.
Kai kendini hemen geri çekti ve şaşkınca fotoğrafı instagram hesabına yükleyen Sehun'a baktı.
"Bana bu resmi instagram hesabına atacağını söyleme"
"Attım bilee" Sehun yüksek bir kahkaha bıraktı yatak odalarına. O olaydan sonra Kai, Sehun'un odasına taşınmıştı.
"Sehun!" Kai kaşlarını çattı.
"Sevmedigimi biliyorsun." Tamam, Sehun başkalarına nispet yapmayı seviyordu ama İlişkilerini milletin gözüne sokmak zorunda değildi.
"Awww. Bebeğim neden böyle yapıyorsun kiğ hem ben sana bu gece verecektim." Sehun, telefonu bıraktı ve kollarını Kai'nin boynuna doladı.
"Eğer böyle kötü çocuk olacaksan vermem hım." Kai şimdiden terlediğini hissediyordu.
'Siktir' Sehun gerçekten Kai'yi yönetmeyi çok iyi biliyordu. Ve bir daha 'siktir' çünkü Kai, Sehun'un bu haline bayılıyordu.
"Ne verecekmişsin bana bakalım?" Kai kollarını Sehun'un beline koyarak aninbir hareketle Sehun'u altına aldı. Kai'de Sehun'un oyununa katılıyordu. Tabii ki biliyordu verilecek olan 'şey'in ne olduğunu bu bir ay boyunca en iyi öğrendiği şeydi sonuçta nasıl bilmesindi.
Kai, Sehun'un dudaklarına yaklaşırken Sehun ellerinden birini kullanarak Kai'nin ağzına bastırdı ve ondan suratını kaçırarak tekrar kıkırdadı.
"Sahnede istediğim zaman öpecek misin beni?"
Kai durdurulmuş olmanın mutsuzluğuyla suratı düşmüştü ama Sehun yanaklarını tutup çekiştirince sorusunu cevaplamadığı aklına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Message Sex (SeKai) ✔
FanfictionÜnlü olmak zor iş. Kimliklerini gizleyip bir siteye kaydolduklarında aslında yan odada birbirleriyle konuştuklarını nereden bilebilirlerdi ki ?. ErkekxErkek hikayedir.