Bubblebutt: Aşkım bunu instagramımıza atayım mı?
Sexyman: Sehun tamam herkes senin olduğumu zaten biliyor neden milletin gözüne sokmayı bu kadar çok seviyorsun ?Bubblebutt: Ben neden bana sokmayı bu kadar çok seviyorsun diye soruyor muyum sana hiç Kai?
Sexyman: Sor bakalım neden seviyorum?
Bubblebutt: Neden?
Sexyman: Adı lazım değil baş harfi kullanıcı adın tatlım :*
Bubblebutt: Kıçım sexy little man'in için fazla mı güzel.
Sexyman: Sehun kaşınıyorsun! Bu pratiğin eve dönüşü var yatağa gelişi var biliyorsun değil mi?
Bubblebutt: Sen gelde bir sonrasına bakarız.
Sexyman: Geldiğimde seni yiyeceğim hun.
Bubblebutt: Burayı mı yoksa burayımı yiyeceksin.
Sexyman: Sehun acıya aşık olduğunu biliyorum bebeğim ama bugün beraber cenneti göreceğiz.
Bubblebutt: Eğer cenneti görmek istiyorsan tüm gece boyunca sertçe beni becermelisin Kai.
Sexyman: Sehun siktir dans pratiğindeyken beni takrik etmeyi bırak. Sertleşmiş aletimle dans etmek dünyanın en acı verici şeyi!
Bubblebutt: O acı hiç bir şey Kai. İçime sığmadığın zamanlarda seni içine almak için deliren deliğimin sessiz çırpınışlarıyla karşılaştırdığımızda hiç bir şey. Üzerinde zıplarken yanlışlıkla ayaklarım kayıp üzrerine sertçe oturduğumda hissettiğim acının yanında hiç bir şey...
Sexyman: Sehun gerçekten zevk alıyorsun değil mi? Sonuçta daha önce hiç üstte olmana izin vermedim. Seni tatmin mi ediyorum yoksa sadece acı mı veriyorum bunu bilmiyorum. 😔
Bubblebutt: Kai seni asla sikmem saçmalama!
Sexyman: Tanrım Sehun bunu demek istemedim!
Bubblebutt: Kai çok korktum seni sikicem diye çok korktum bir daha böyle şeyler sakın söyleme!
Sexyman: Sehun saçmalamaz mısın acaba? Sadece yani sonuçta sende erkeksin ve az önce çok acı çektiğini söylediğinde bir parça içim yandı. Ağladığın zaman bu muydu? Yaparken yani acı çektiğinden mi ağlıyordun?
Bubblebutt: Kai aşkım. Acı benim günahkar zevkim. Alt olmayı bu yüzden seviyorum ve ağlıyorum çünkü çok hoşuma gidiyor. İçimden sürekli şöyle düşünüyorum 'tanrım sikilmek çok güzel, tanrım mükemmel keşke bir kaç deliğim daha olsa heryerden soksalar' falan diyorum. Yani sen sadece seme olmaya ve beni becermeye devam et. Başka şeyler düşünmene gerek yok. Ve seni becermem bu düşünce aklında varsa hemen şuan çıkar!
Sexyman: Sehun ben bakir kıçımdan gayet memnunum öyle bir düşünce falanda yok kafamda. Neden böyle deli saçması şeyler düşünüyorsun ki? Ve neden bir kaç tane daha deliğinin olması istiyorsun kim böyle bir şey isterki tanrı aşkına!!!"
Bubblebutt: Kötümü olurdu. Düşünsene bir deliğimi becerirken diğerini parmaklıyorsun falan :) Of bu özelliğin sadece kadınlarda olması HAK.SIZ.LIK!!!
Sexyman: Sehun bebeğim sanırım bir parça senden korkmaya başladım. Kadın olmayı istemek gibi bir düşüncen mi var yoksa?
Bubblebutt: Her sikişte hamile kalma korkusumu? Yok canım ben almayım.
Sexyman: Ama kötümü olurdu be Sehun. Yani çocuğumuzun olması?
Bubblebutt: Bebek mi?
Sexyman: Evet. Yani düşünsene oğlumuzla spor maçlarına giderdik ya da kızımızla birlikte çay partileri yapardık. Çocuklarımızla sana süpriz kahvaltı hazırlardık. Çoğunu yakardık tabi ama yinede hoş olurdu.
Bubblebutt: Daha önce hiç düşünmemiştim. Ama çokta kötü bir fikir değil gibi.
Sexyman: Yeğenim doğduğunda kucağıma aldığım ilk an bizimde bir bebeğimiz olsa ne güzel olur diye düşünmüştüm.
Bubblebutt: Hamile kalamayacağıma göre bu düşünce sadece bir hayal olarak kalmaya devam edecek.
Sexyman: Evet ama umrumda değil biliyormusun? Çünkü seni bulduğum ve seni sevdiğim icin asla pişman olmadım. Bunu sana çok az dediğimi farkettim ama seni seviyorum Sehun.
Bubblebutt: Awww... Bende seni seviyorum aşkım😘 Hala eve gelip beni becerebilirsin...
Sexyman: Sehun... Seni yaramaz tilki hiç akıllanmıyorsun öyle değil mi?
Bubblebutt: Bu gece senin için küçük bir tilki olacağım babacık...
***
Yeni bir hikaye de yazıyorum bakmak isteyen hesabımda bulabilir 😃😃😃😆😆😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Message Sex (SeKai) ✔
FanfictionÜnlü olmak zor iş. Kimliklerini gizleyip bir siteye kaydolduklarında aslında yan odada birbirleriyle konuştuklarını nereden bilebilirlerdi ki ?. ErkekxErkek hikayedir.