Bilinmeyen Numara
Bu geceki bu saçma şeyi konuşacağız. Abi dediğim adamla nasıl yemeğe çıkarsın bana hesabını vereceksin.***
mesajıyla Seonghwa'nın yüzü değiştiğinde Yunho telefonu aniden elinden aldığında Seonghwa oflamıştı. Mesajı okuduktan sonra Seonghwa'ya döndü ve konuştu.
Yunho: Tehdit mi ediyor bu seni?
Seonghwa: Bilmiyorum. Ben yarın okulda halledeceğim.
Yunho: Hayır. Hiçbirşeyi halletmiyorsun. Bu artık çok büyümeye başladı. İşin içinde tehdit bile var. Biz konuşacağız.
Seonghwa: Ne? Hayır sakın! Sizi buna alet edemem. Lütfen Yunho, bu benim meselem. Ben konuşurum ve konu kapanır.
Yunho: Oğlum sen deli misin? Mafya lan bunlar. Senin benim gibi sıradan insanlar mı? Yemin ederim resmen boka bulaşmışsın.
Seonghwa: Of bi kere de beni dinleyin ya!
Yeosang: Hyung. Ben zaten okuldayım. Ayrıca okulun içinde bi sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
Seonghwa: Evet. Yeosang haklı.
Yunho: Peki. Ne bok yerseniz yeyin. Uzamaya devam ederse karakola giderim haberiniz olsun. Hadi iyi geceler.
diyerek gittiğinde Seonghwa'yla Yeosang kalmıştı.
Yeosang: Yunho hyung bile ilk defa bu kadar sinirlendi.
Seonghwa: Çok kızdı.
Yeosang: Neyse tamam. Sen içeriye geç ve güzelce dinlen. Bende eve gidiyorum. Yarın yeni bir gün. Halledeceğiz.
~~~
Seonghwa okula yine geç kaldığında binaya doğru ilerlerken bi anda kolundan birinin tutmasıyla dengesini zor topladığında bu kişinin San olduğunu anlaması çok uzun sürmemişti. San Seonghwa'yı duvarla kendi bedeni arasına aldığında Seonghwa korkmuştu.
Seonghwa: Birisi görecek. Yeosang ya da Yunho görürse iyi olmaz. Konuşmak istiyorsan düzgünce oturup konuşalım.
diyerek gözlerini birleştirdiğinde San biraz geri çekildi ve derin bi nefes aldı.
San: Şaka mısın sen? Jongho'yla yemeğe çıkmak ne demek?
Seonghwa: Birincisi kiminle ne yaptığım seni ilgilendirmez. İkincisi çok ısrar etti. Korktum. Ne yapabilirdim? Ailecek psikopatsınız demiştim. Yanılmadım.
San: Israr etti? Jongho sana ısrar etti?
Seonghwa: Evet. Ayrıca sanane? Senin erkek arkadaşın var. Japonya'dan gelmiş. Git onunla ilgilen. Kimsin ki bana hesap soruyorsun?
San: Jongho'dan uzak dur.
Seonghwa: Asıl o benden uzak dursun.
San: Tamam. Ben bi şekilde halledeceğim.
Seonghwa: Sevinirim. Ha bu arada sende benden uzak dur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Dünyasının Başrolü || SANHWA
Teen Fiction"Sana bu hikayede tek bir başrol ve kazanan olacağını söylemiştim."