1.rèsz

26 1 2
                                    

Utcán sétáltam haza felé, mikor azt érzem, hogy valaki követ. Így léptem gyorsabbra veszem,Mikor elbotlottam, ezért lelassultam.Jutottam hazáig, de már későn volt. Elkapott. Egy altatóval itatott rongyot tartott a száma és az orrom elé így persze, hogy elájultam és teljes képszakadás.

Mikor magamhoz tértem egy puha ágyhoz
voltam kötve. Nem az a ruha volt rajtam amit viseltem, hanem egy fekete oversized Tpóló és egy rövidnadrág, ami nagy volt rám. Majd egy jó 10 perc várakozás után nyílt az ajtó, amin egy 20 körüli férfi lépett be és a karjai tele voltak tetoválással , de maga a pali se nézett ki rosszul. Barna rövid haj, barna szem,mely huncutul csillog.

- Látom felébredtek.-szólalt meg mély hangján.

- Hol vagyok? Miért vagyok itt?-tettem fel kérdéseim, miközben végig néztem rajta. Jó magas és izmos. ~ Kíváncsi vagyok, hogy néz ki a trikó nélkül ~

- A villámban. És az hogy miért vagy itt? Hát nem egy vidám történet. igy is szeretnéd tudni? -nézett rám nyugodt arccal.

- Igen szeretném tudni, kérlek mondd el- emeltem rá tekintetem

- Hát jó, én szóltam. A szüleid eladtak nekünk. És, ha megszeretnéd tudni, hogy miért? Mert valójában sose szerettek.-mondta a fájdalmas igazságot,amit eddig is tudtam.
- És tudod mi a legfájdalmasabb? Hogy csak a legjobb barátnőm az
egyedüli családom. Legalább had írjak neki, hogy nem megyek dolgozni.

- jó, rendben de ne tartson sokáig- mondta, majd odanyújtotta telefonját, amit feloldott, így beírtam a számot

- Szia Sarah, Chanchira vagyok. Bocsi de egy ideig nem fogok tudni menni dolgozni. Vörös kód-köszöntöttem barátnőm, majd a kódunkat kimondva bontottam a hívást.

- Mi az a vörös kód?- kérdezett rá mérges arccal

- „Megbetegedtem és menstruálok,
jobb, ha nem megyek emberek közelébe"-mondtam mosolyogva.
Majd egy srác aki a tetovált mellett állt elkezdett kuncogni.

- Amúgy nem te vagy Niran egyik barátja?-kérdezte, mire tágra
nyíltak szemeim.

- De, miért? Talán te is ismered? - emeltem rá barna szemeim.

- Igen ismerem régen banda tag volt. Csak történt valami közte és a főnök között aztán itt hagyott minket. -mesélte szomorúsággal a hangjában.
- Valamit mesélt, hogy volt egy plátói szerelme. De azt nem mondta, hogy Yakuza tag volt.jó mondjuk megértem, amúgy, hogy hívják Önöket?-Tettem fel a kérdést. illedelmesen.
- Én Chatri vagyok, a tetovált meg a főnök Sakda. - mutatta be magukat

- Sakda, hm ismerős név, meg most, hogy végig nézek rajta ismerősen is nèz ki. - gondolkodtam el egy pillanatra

Flashback

A bárban hangosan szólt a zene,de mi még igy is megértettük egymás szavait. kezemben egy Flat White Martinival, még Niran egy Pina Coladaval ültünk a pultnál. Normál esetben Sarah is csatlakozott volna,de ő délutános így nem tudott eljönni.

- Na mizu Niran? Hogy hogy felhívtál?- érdeklődtem, majd bele kortyoltam a koktélomba.

- Ugye a főnökömmel randiztam és nem rég közölte, hogy nem bi és nem is meleg, hanem heteró. És csak azért randizott velem, hogy felvegyen egy meleg srácot.-mesélte el, majd elővette telefonját amin mutatott egy képet ahol ő és az exe volt látható
~ Hmm nem is néz ki rosszul. Tetovált izmos kar, gyönyörű mosoly, két szép barna szempár.~

- Uh, nagyon sajnálom. Ez mondjuk köcsögség volt tőle, hisz tudta,hogy szerelmes vagy belé, bár sajna ki is nézem belőle. Aki ilyen jól néz ki, az vagy fuckboy vagy egy bunkó tuskó. Minden esetre sajnálom. De ahogy egyszer egy bölcs ember mondta"Rengeteg hal van még a tengerben , minek pazarold az idődet egy retardált sügérre, mikor kiforghatod a legnagyobb aranyhalat is"..És-ebben igaza is van.-nyugtattam legjobb fiú barátom.

- Végül is, igaz. Akit felvett az mondjuk nem nézett ki rosszul, de már kiszálltam a bandából, mert kicsit kínos lenne vele megint együtt dolgozni. De ha visszahívna, akkor mennék csak a srác miatt-jelentette ki, majd a pohárral a kezében ment a táncparkettre.

Flashback vége

- Á, szóval te vagy az a tahó. Így már mindent értek. Chatri meg gondolom akit akkor felvettél.-esett le a tantusz.
- Igen, de már megbántam, s mint kiderült Chatrinak tetszik Niran, csak egy fasz és nem hívja fel.-közli lazán a tetovált srác.

- Hát pedig még esélye is lenne-mondom egy biztató mosollyal

-Csak írj rá Khun Sakda, hogy beszélni szeretnél vele beszélni egy ismerősödről akinek tetszik, ha úgy van nevet is mondhatsz-vontam vállat már amennyire tudtam a bilincs miatt.

- 0h, tényleg várj leveszem.-szólt most Chatri, hogy kiszabadítson.

- Akkor Irok is neki, csak add vissza a telóm - kèrte egy lágy mosollyal az arcán.

- Máris - majd vissza adtam neki a kütyüt.

-Na de kèsőre jàr most aludj, holnap meg mèg beszèlünk. Jó èjszakàt -köszönt el mielőtt elhagyták volna a helyiséget, majd be is aludtam.

Falling love with the Yakuza Boss ( Chanchira xWo Geschichten leben. Entdecke jetzt