одна з найкращих

12 1 0
                                    

Тяжко сказати, що в цій індустрії є той, хто перевершує всіх інших. Той, хто сто відсотків дебютує, той, хто найкращий у всьому.

Лаліса Манобан.

Дівчина буквально недавно стала трейні, але досягла вже таких успіхів, яких деякі трейні які вже декілька років тут не змогли. Так, можна було їй позаздрити. Лаліса не знає не тільки корейської мови, а ще й англійської, але яка ж компанія не прийме її? Золота п'ятірка гналась за нею, аби вона підписала контракт. Золото любої компанії. Yg, Hybe, Jyp, Sm, Cube - усі вони настільки захопилась нею, що пропонували дебют на наступний рік, як тільки підпише контракт. І як ви думаєте, кого ж вона обрала?

Ну звичайно YG ENTERTAINMENT.
Велика, багата, хороша компанія. Будь-хто хотів би хоча б стати трейні цієї компанії. Лаліса буквально золота зброя вайджи. Ну по крайній мірі їй дали це прізвище. Це справді сильно, адже зазвичай трейні змагались та суперничали, а тут вони навіть дали прізвище їхньому супернику. Єдине що це означає - вона справді професіонал у своєму ділі.

Не можу сказати, що я гірше, але точно не краще.. Лаліса ні з ким не спілкується, вона воліє лишатись однією, адже так краще йти до своєї цілі. Насправді, я впевнена, що в душі їй дуже потрібна зараз підтримка. Тому що період трейні, це найгірше на шляху айдолів. Дієти, тренування, гра на виживання, борг, контракт, суперництво - це все через що вони проходять. Можливо, їй так буде легше, але хто як не друзі можуть її вислухати? Хто як не друзі можуть її підтримати? Я про це й хочу їй сказати, але боюсь.. а якщо вона не та насправді за кого себе видає? А якщо вона зла та підступна?.. ні.. мені потрібно ці думки собі в дупу засунути та перестати боятись людей. Я социофоб, це як скоріше потрібно долати, це буде мій перший крок до нормального життя, а не вічних переживань..

"Ну невже так тяжко підійти до людини та познайомитись?!" - думала я собі в думках. Це не те, про що я зараз б мала думати, адже в мене є набагато більше клопот, ніж звичайне знайомство. Хоча..воно не звичайне! Подружитись з дівчиною яка тримає в страху всю компанію це сильно..

воно не звичайне! Подружитись з дівчиною яка тримає в страху всю компанію це сильно

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Моя загадкова трейніWhere stories live. Discover now