Шоу на виживання

7 0 0
                                    

JENNIE

Пройшло кілька днів, все як завжди, але нас сказали новину, що скоро відбудеться шоу на виживання, за допомогою якого буде створений гурт. Це був мій шанс, такий ж шанс як і з Розе. Я максимально намагалась не відчувати її своєю конкуренткою, але вдавалось це погано. Я не знаю що думає про мене Розе, але я відчуваю себе поганою подругою. Хоча, тут кожен сам за себе, всі хочуть дебютувати, це не дивно.

Вже кілька місяців мені подобається один хлопець, від нього віє таким слей вайбом. Ми з ним не спілкуємось, але він дуже привабливий.

Також він вже дебютував та я рахую його дуже талановитим

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Також він вже дебютував та я рахую його дуже талановитим. Я не впевнена що він зверне на мене увагу, адже я всього-лише трейні.

Всі дні я ретельно тренерувала свою пісню, з якою я буду на шоу, а саме "Red velvet: "Happiness ". Я дуже люблю цих дівчат, тому не продемонструвати свої навички цією піснею просто гріх. Живий вокал мені дуже добре вдавався, тому хоч в чомусь я хороша. Нажаль танці не були такими хорошими, але реп найркаще. У мене були всі шанси. Тим більше я в чомусь краще Розе, якщо звичайно не рахувати вокал, і можливо танці.. Добре, Розе була дуже талановитою, але реп їй не вдавався, тому хоч в чомусь вона могла мені позаздрити.

Лишилось всього два дні. У мене усе вже було готово. Я була майже впевнена в собі, але потім я згадала про Лалісу. Майже на 99.9% я впевнена що перше місце вона забере собі. Навіть змагатись з нею не було сенсу, але спробувати можна. Я сподіваюся хоча б на 7 місце. Адже у нас 10 місць і ті, хто туди входять зможуть дебютувати без проблем. Це буквально моя мрія.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Моя загадкова трейніWhere stories live. Discover now