Anıl'dan...
"Hadi oğlum.Kalk da bavulları yerleştirmeme yardım et."dedim.Bavuldan çıkardığım Fıstık'ı odaya bıraktım.Yatakta sırtüstü uzanan,elleri kafasının altında kavuşan Kadir düşünceli gözüküyordu.Nadir düşünen arkadaşıma bakıp gülümsedim.Kim bilir kafasında kaç tilki dolanıyordu.Kuzenim olduğuna inanmak gerçekten çok güç.Kadir'in oldukça zor bir hayatı oldu.Nevin Teyze ve Ceyhun Eniştenin gerçeği söylemesiyle hayatı değişti.Bizden uzaklaşmaya başladı ve tabi kide buna izin vermedim.Artık eski Kadir gitmişi,yerine daha asi,sert görünümlü ve atarlı olan Kadir'e hoş geldin demiştik.Ayağımla Kadır'i dürttüm.
"Ne var ya?"
"Gene neyi düşünüyorsun?"
"Sence burada yapabilecek miyiz?"dedi.Bunu bende merak ediyordum.Esma ve İmge...Sonuçta kızlarla yaşamak bize göre değildi.
"Bilemiyorum dostum.Bunu zaman gösterecek."dedim ve bende karşısındaki yatağa uzandım.
"Kızlar biraz uysal olsa işimiz daha kolaydı ama İmge tam bir arza."dedi.
"Sanki Esma çok farklı."dedim.
"Farklı değil de sen neden sırıtıyosun?"Gülümsediğimin farkında değildim.Yani sonuçta hoş kızdı.Biraz kısaydı ama fiziği iyiydi.Ne düşünüyorum ben ya.
"Ne sırıtacam be.En azından Esma biraz daha uysal.İmge..Ne biliyim zor be abi."Bu sefer gülümseyen Kadir'di.
"Zoru severim,imkansız zaman alır."demesiyle kahkahayı bastım.Bu çocuğu seviyordum.
"Acıktım ben ya.Mutfağa geçelim mi?"
"Belki kızlar yemek yapmışlardır."
"Aaaa evet.Oğlum aslında iyi oldu he.Yemek derdi yok,temizlik derdi yok."
"Sanki daha önce çok derdin vardı Anıl.Neriman Abla hepsini hallediyordu.Zenginsin az unutma bunları.Statün mü düştü senin ne?"
Ahaha haklıydı.Yatakta doğrulup omzuna yavaşça yumruğumu geçirdim.Gecelerden bir gün uzak durmak bana yakışmamıştı.Üniversiteyi kazanmak bizi bozdu sanırım.Odadan çıktığımızda kızlar mutfaktaydı.Heyecanla yanlarına gittik.Esma sonunda giydiği o kısa eteği değiştirmişti.Gerçi giydiği sporcu taydı tüm fiziğini ortaya çıkartmıştı.Bu kız giyinmeyi öğrenmeliydi.İmge ise sanki önceden giydiği pantolonun acısını çıkartmak istercesine mini şort giymişti.Üzerinde ise bol tişört vardı.İstemsizce Kadir'e baktığımda gergin olduğunu gördüm.İştahla yediklerinin ne olduğuna bakmak için masaya oturduğumda iştahım bir anda kaçmıştı.Kasede hazırlanan ton balıklı salata ve portakal suyu...Bu muydu yani?Ben buna yemek bile demem.
"O şortu giymek için bunları mı yemek gerekiyor?"dedi Kadir.Nasıl da haklıydı kardeşim.İmge gülümsedi ve Kadir'i yanıtladı.
"Sana da öneririm.Beynine fosfor gider biraz."Bu kız işini biliyor dostum.Kadir gerçekten sinirlenmişti.Belli etmese de anlıyordum.Kaşımda oturan Esma ise bu duruma gülümsemişti.
"Kusura bakmayın size bir şeyler hazırlayamadık."Bak bak nasıl da kibar.Beni de düşünürmüş.Abi kız dediğin böyle olur ya.Aklıma kapıdaki sinirli hali gelince gülümsedim.Şimdi nasıl da sakindi.
"Yo önemli değil.Biz de sipariş verecektik zaten."dedim.
"Evet şöyle bol malzemeli bir pizza ne kadar da iyi olurdu Anıl."dedi Kadir.
İmge ve Esma birbirine baktı ve gülümseyerek tabaklarına geri döndüler.Acaba pizza geldiğinde bu kadar rahat mı olacaklardı?
"Aaa demek ki o görünen şeyler yağmış." İşaret parmağıyla Kadir'in karnını göstererek konuştu İmge.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anoryum'un Aşıkları
Romanceİmge,Esma,Anıl,Kadir... Bir şehir,dört insan,iki aşk hikayesi... Hayata geçmek için kıvranan hayaller... Yaşandıkça çoğalan anılar... Zamanla derinleşen katlanılmış acılar... Birbirleri için yaratılan iki yürek,dört insan... -Anoryum'un Aşıkları- "O...