Klára
Je 6tého mája a zajtra idem prvý krát fotiť hokejistov.Znie to divne že ja budem fotiť mužov čo sa naháňajú za pukom bude tam vlastne aj môj brat a aj Juraj.
Neozval sa odkedy som odišla žiadna správa nič pozerá si môj TikTok a Instagram aj likuje fotky ale žiadna správa.
Úprimne teraz ma asi veľmi nezaujíma mám niekoho iného volá sa Adam je v celku zlatý vysoký asi 175 centimetrov špinavý blond s modrými očami je z Bratislavy takže sa môžme aj často stretávať.
Ráno som vyšla z postele a vypadli mi traja plyšáci z postele a šla som sa prezliecť
A zišla som zo svojej izby do kuchyne a bol tam Andrej. "Ahoj" Mykla som plecami "Ahoj idem za Adamom" on na mňa pozrel "Nie nesúhlasím" pretočila som očami. Nemá ho veľmi rád myslí si že je kokot a len si užíva to že sa oňho obtrelo nejaké pekné dievča ale úprimne nejako ma to nezaujíma on si stále hovorí svoje nepustil ho ani sem aby sme prišiel prespať a ani mňa nepustil ku nemu.
"A kedy ideš konečne fotiť?" Spýtal sa zatiaľ čo som si zarábala vodu s vytamínmi "Dneska poobede máte nejaký tréning tak tam idem s zajtra na zápase a potom tak" on prikívol "Večer prídu nejaký chalani" prikívla som a sadla som si za gauč keďže som mala ešte čas. "Inak ty ideš snami v autobuse?" Prikívla som "Je to zlé?" On prikívol "Bude tam veľa ľudí" mykla som plecami a už ma nebavilo počúvať takéto reči tak som odišla do izby zatvorila dvere a oprela sa o ne a skĺzla sa dole.
Odkedy vie že som s Adamom je hnusný a dovtedy furt len spomínal Jura. A pozri kde je Juro a Juro vyhral zápas a Juro príde na Slovensko a Juro nepostúpil do play-off a Juro a Juro a Juro. Viem že bol rád keď sme boli spolu teda nie spolu ako spolu ale tak ako sme boli ale musí sa cez to dostať chápem sú najlepší kamaráti ale z nás už nikdy nič nebude on si to pokazil a ani sa neozval ani nič takže tam som ja skončila.
Zrazu mi napísal Adam že je pred mojím domom a postavila som sa a vyšla z izby obula som si topánky a Andrej zamnou zatvoril dvere a ja som vyšla von a bol tam Adam a prišla som za ním a objala ho "Ahoj" pozdravil ma a šli sme vedľa seba do mesta a sadli si do nejakej reštike "Kedy ideš na štadión spomínala si že ideš chodiť fotiť pre hokejistov" prikívla som "Dnes poobede zajtra tam budem celý deň a potom pôjdem do Ostravy neviem či chceš prísť zamnou?" Pokrútil hlavou "Neprídem mám niečo" zmätene som naňho pozrela "Čo budeš mať celé dva týždne?" On mykol plecami "Proste nemám náladu byť pri hokejistoch ktorých ideš fotiť" nadvihla som obočie "Ty si myslíš že snimi niečo budem mať?" Pokrútil hlavou "Len mi to je nepríjemné" prikívla som.
"Aa ahoj Klára to si ty?" Nadvihla som hlavu a stál tam Juro "Ahoj čo ty tu?" On mykol plecami "Zajtra hrám zápas a idem na hotel a ty?" Ukázala som na Adama "Jaaaaj počul som že ideš pre nás fotiť musí to byť super" prikívla som "No ešte sa asi stretneme teda skôr určite a dúfam že stretnem aj...ako sa voláš?" Spýtal sa Adama "Adam" Juro pretočil očami a počula som ako si mrmle "Alebo skôr nie" chytila som sa za hlavu "Dobre musím rád som ťa videl po dlhej dobe" usmiala som sa a on odišiel a Adam na mňa pozeral "Taký kokot" prvé čo z neho vyšlo a mykla som plecami nevedela som čo povedať objavil sa tak náhodne ale už je koniec.