Okul tatildi Snap yaygındı ve indirmiştim çocuktum ve yazan insanlara cevap veriyordum, bir kişi yazmıştı benden iki yaş büyük ve de benim ile aynı hobilere sahipti. İkimizde asker olmak istiyorduk, kendisi babası ile sorunları olan annesi vefat etmiş biriydi. Kendi başına yaşıyor abileri ile konuşmuyordu en azından o zaman böyle anlatmıştı. Tatlı biriydi ama kıskançtı.
Konuşalı iki gün olmuştu yakın arkadaşlar gibiydik, kendine kız bulmamı istiyordu. O zaman bir arkadaşımın sevgilisi yoktu onu önermiştim. Snap hikayemde NGL yapmaya karar vermiştim paylaştım ve yine bir yanıt, bana kız bulabilir misin?
Hikâyeye yanıtım şu şekildeydi; bana yazarsan bakarız eğer kızsan 1 erkeksen 2 kişi var.
Turgay bana yazmıştı.(ismini acayip vermek istesem de ortada ki iki harfi değiştirerek yazdım.)
Turgay:
Kanka kızın snapı bana atsana yazayım ben yazdım o yanıtıMaria:
Tamam kanka atayım bir dakika.Turgay:
Bekliyorum kanka
(O zamanlar daha düzgündü enayinin Türkçesi anlaşılıyordu en azından.)Maria:
Hâle1234(kızımın ismini vermeyeceğim)İstek atmıştı, bir yandan Hâle'ye yazıyordum."Hâle çocuğu üzme, belki sohbeti sarar ilerletirsiniz yavrum." Bir yandan Turgay'a taktik veriyordum bir yandan Hâle'yi ikna ediyordum. Ben daha fazla arada olmamak için Hâle ile küstüm demiştim, yapacak bir şeyim yoktu Turgay üzgünüm. Telefonum arıza yapmıştı. Eski bir modele geçmiştim sadece WhatsApp kullanıyordum bu şekilde uzun bir süre geçti. Ben ise Snapten ve Turgay'dan ayrı kalmıştım.
.
Gençler daha fazla uzatmaya gerek yok Allah'ın belası kenarda köşede ölür inşallah(olsak oluruz🥺)Allah iyilik vermesin T. İnşallah nişanlın tarafından kazık yersin şeroo ilişki boyunca sana köpeği gibi davranırda anlarsın beni şeref yoksunu. Seni hala seviyorum olsak oluruz ama olmamak için nedenlerimiz var. Gelsene yanıma özledim kral, Allah cezasını versin tekrardan. Sarılsak geçerdi darıldık kaldık öyle.
Geber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansım Beni Bulmadı
RandomBu hikayede eski sevgilim ile yaşadıklarımı anlatacağım. Hikayesel bir anlatım kullanacağım, yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın. Çoğu şeyi yazarken gayet yalan kullanmadan kendimi haklı göstermeden anlatacağım, tamam bazı yerlerde suçluyum ama A...