İlk Konuşma

6 1 0
                                    

21 Nisan 2024
Turgau'ın doğum günü.

Hale:
Nazar, sizin oradaki parka geliyoruz.
Gül var yanımda.

Geliyorum Hâle.

Hâle:
İn kanka aşağı biz geldik.
14.34

Uçtum bile, parktayım.

Hâle ve Gül yanıma gelmişti gayet tatlı kızlardı ayrıca komiklerdi. Biraz oturduktan sonra aşağıdaki parka inmeye karar vermiştik, elimizde abur cuburlar vardı. Bir kenara oturduk ve sohbet etmeye başladık, konu canımız sıkıldığında daimi olarak yaptığımız şeye gelmişti; numara sallayacak arayacak ve yeni insanları tanıyacaktık. Hâle bu olaylardan korkuyordu, Gül'ün ablası katı biriydi ve ben Naz telefonu hep temiz o kişiydim.

Hâle ortaya bir laf atmıştı, fedai bendim. Yapacaktım. Numara sallamak için tuş ekranına girdim"Nazoşum, Turgay'ı arayalım bence." İsim tanıdık geliyordu."Turgay kim güzelim?". "Ya sende konuşmuştun Zonguldak'ta oturan çocuk." O kim harbi ya? "Söyle numarasını arayayım güzelim, sorman hata." Numarayı tuşladım, aradım, çaldı ve açıldı.

"Alo, kimsin?"

"Alo, Nilay ben tanıştığıma memnun oldum."

"Numaramı nereden buldun?"

"Salladım."

"Her kimsen atma amına koyayım, kimden aldın numaramı?"

"Numaran sallanmayacak bir numara değil, aradım çaldı belli ki gençsin sesinden belli, tanışmak için diyelim. Ha daha doğrusu tanışmak için numara sallıyorum diyelim, senden önce bir kaç kişiyi daha aradım."

"İsim ne demiştin, kaydedeceğim?"

"Nilay ben tanıştığıma memnun oldum tekrardan. Ha bu arada senin ismin ne, sormayı unuttum?" Sesimi ince tutuyordum ve tatlı çıkarmaya çalışıyordum, resmen tanımadığım adamla arkadaşım için flört ediyordum.

"Turgay ben, Turgay Ayçelik."

"Bir dakika durur musun Turgay?"genelde yeni tanıştığımız insanlar bizi alkolik kişiler olarak tanırlar ama bilmiyorlar ki arkadaş ortamında kimse Alkol içmemiş, gece hayatları olmayan kişiler olduğumuzu.

"Tamam." Telefonu biraz kendimden uzaklaştırdım. Gerçekten yapacakmış gibi, ufak oyunumuzu gerçekleştirmeye başladım "Gül, Melik mi yazdı? Ona de ki akşam parka yanındakini alıp geliyormuş, bu akşam içecekmişiz. Sabaha kadar." Sesi kapatıp kahkaha atmıştık, eğleniyorduk.

"Melik kim?" Turgay'ı hatırlamıştım, sesimi açtım.

"Bizim çok uzun yıllardır tanıdığımız asla bizi satmayan dostumuz, ibrahimi alıp gelecek. Akşam içeceğiz."

"Gitme, Nilay. Bugün benim doğum günüm benle ilgilen. " Pardon? İyiki doğdun falan ama sana ne dostum? Diyemedim...

"O kadar dedim gelirler illa. Dışarda olmazsa, bize gelirler."

"Nilay bok mu var amına koyayım, kızların içine geliyor içiyor?" Hoppa orada bir dur kardeşim, Meliksiz ortam olmaz. Eglencemiz Melik bir kere dostum. Ayrıca annem bile biliyor be Melik'i, sana ne?

"Of ama Turgay, o kadar dedim çocuklara."

"Bana ne kızım demeseydin, ayrıca madem öyle Melik'le ol."

"Turgay, ben dostuma yamuk yapmam. Bugün içmeyiz olur biter."mi? Bitmezz aslaaa yalan da olsa olacak ooo(olmadı...)
.
Gençler gene ben hikayede atladığım yerler var mesela konuşmanın 10. Dakikasında Instagram hesabımı stolkladı, yanında ki 'Ecrin' denen yakın kızla? Benim erkek arkadaşıma kızıp bağırıp moral sikiyor sonra kız arkadaş yapıyor tatavayı kes moruq nişanlın aldatır yoksa.

 Dakikasında Instagram hesabımı stolkladı, yanında ki 'Ecrin' denen yakın kızla? Benim erkek arkadaşıma kızıp bağırıp moral sikiyor sonra kız arkadaş yapıyor tatavayı kes moruq nişanlın aldatır yoksa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geber.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şansım Beni Bulmadı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin