Otvaram oči i vidim doktora iznad sebe. Ono svetlo što svetli sa plafona oko njegove glave izgleda kao aureol oko glave svetca. Setim se kako sam se smračila u Dariovim rukama nakon što mi je srce umalo iz grudi izletelo, i to bi se garant dogodilo da je onaj tip još samo sekundu ostao ispred mene.
Pred očima mi sevne njegov ubojiti pogled, te crvene oči i savršeno skrojena prsa ukrašena tetovažom vuka i čujem onaj aparat kako glasnije pijuče.
– Raynne, jesi li dobro? – doktor stavlja stetoskop na moje srce i osluškuje.
– Dobro sam doktore. Sve je u redu.
– Ne čujem ništa neobično, malo su povišeni otkucaji, ali ovo je ništa spram onoga haosa u kojem si bila kada su te doneli. Jesi li imala neki velik stres Raynne?
– Nisam. Ne znam šta se desilo, samo je počelo jako udarati i onda je došao taj tip i ja sam se... O čoveče to je takav kliše... – prekinem priču i pogledam sa strane, a on nađe moj pogled sve naginjući glavu.
– Taj je tip šta?
– Ništa. Mislim, nije on uradio ništa, ja sam se...
– Uzbudila zbog njegovog prisustva?
– Ne. Da. Možda. Ne znam.
– Oh, Raynne stvarno si nas sve uplašila. Nisam mogao pronaći ništa što bi mi reklo zbog čega si u tom stanju, jer sve je izgledalo dobro, osim te neodređene tahikardije, a ispada samo da je tvoje zlatno srce reagovalo na prisustvo zgodnog muškarca. O sirota moja Raynne bit će da ti se taj svideo mnogo više od svih ostalih.
– Nije mi se svideo, ne poznajem ga, doktore molim vas...– on se samo nasmije i odmahne glavom.
– Hajde ustani se, možeš se obući ja idem reći Arizoni da će sve biti dobro i da može da te odvede kući. Premrla je od brige.
Ustane pa još jednom pogleda na aparat, a onda mi otkači sve one male zajebancije s tela.
– Sredi se, sestra će ti pomoći i izvesti te van. Molim te neka te voze pravo kući, lezi u krevet, odmori, i ne prilazi tom tipu dok ne naučiš da kontrolišeš srce u njegovom prisustvu.
– Doktore ne znam ja šta je s vama, ni o čemu vi pričate. Vi vrlo dobro znate da ovo srce ima svoj život i svoju slobodnu volju. Da radi ono šta hoće, da se ponaša kako hoće, i da ja svo ovo vreme učim da se suživim s njim. S njom. – Pogleda me dignute obrve. – Znam da vi znate da je to srce neke žene. Sigurna sam u to da znate i ko je u pitanju, ali dobro.
– Nećemo sada o tome Raynne. Evo... – ispiše nešto na papirić i pruži mi. – Ovo možeš uzimati kada planiraš da to svoje divno srce šokiraš opet kao sada. Ustvari, uzimaj jednu svako jutro za slučaj da se... Znaš, sretneš sa izvorom tahikardije lično. To su tablete valerijane, deluju umirujuće na tvoje telo i um i tako će tvoje srce biti savršeno mirno kada... Znaš?
YOU ARE READING
Zlatno srce🔚
FantasyVukovi imaju jednog partnera za celi život. Kada ga izgube teško ponovo zavole, a taj koji ponovo osvoji njiihovo srce nakon gubitka mora biti poseban. Jedna takva, posebna žena probudit će ljubav u slomljenom mužjaku i vratiti sjaj u njegov život s...