0,9

283 48 6
                                    

"Kanka şu soruyu çözdün mü?" Arkamdaki Kerem'in gösterdiği soruya göz gezdirdim, "Kerem ben bunu çözsem kendimi dahi ilan ederim, bu ne lan." Kerem yüzünü buruşturdu.

Yanımda oturan Emre, Kerem'in elindeki test kitabı aldı, "Bunu formülü var kanka. Bak," Kalemi bir kaç kez hareket ettirdi, "Bundan sonrası zaten gelir." Yazdığı alfabeyi tanımıyordum, acaba nece yazmıştı?

Emre abim yattığı yerden soruya baktı, "Lan Emre, sen ne demek ders çalışıyorsun?"

Öndeki Mihayla tarot falı bakan İsmail araya girdi, "Emre abi var ya gece gündüz köpek gibi çalışıyor." Taşlayın arkadaşlar, taşlayın Emre'yi.

"Abart amına koyayım," Emre göz devirdi, "Dersleri arada bir dinliyorum sadece abi." Şahsen inandım.

Emre abim, ters ters Emre'ye baktı.

"Neredeyse unutuyordum," Miha elindeki tarot falını masaya fırlattı bir anda, "Bakın bir buraya," Cebinden kağıt çıkarmasıyla kaşlarımı kaldırdım. Allah'ım lütfen saçma sapan bir şey olmasın. Lütfen ya.

"Miha o ne amına koyayım?" Kerem'e cevap vermeden katlanmış kağıdı açıp bizim sıraya doğru attı. Kağıdı alıp Kerem'e doğru gösterdim.

"Miha okuldaki erkeklerin isimlerini napacaksın manyak karı," Emre demese okuldaki erkeklerin olduğunu fark etmiyordum...

"Hayır bebeğim bunlar sadece okulda erkekler değil, okuldaki GAY erkekler." Gururla kağıdına baktı.

"Nasıl öğrendin onu anasını satayım?" Emre abiye Miha parmaklarını gösterdi, "Bunlarla, dün gece uyumadım stalk yaptım."

Masanın üstündeki altı kağıdı gösterdi, "Bunların hepsi sizin. Özelliğimiz maçoluk. Maço olmayanları eleyip benim için doğru adayı bulacağız." Ellerini birbirine çırpttı.

"Miha iyi de, NEDEN?" Kerem'in bağırmasını gram takmadı Miha.

"He kanka sana kolay gelsin," Elimdeki kağıdı masaya bıraktım.

"Lan Arda bozuntusu," Kağıdı tekrar elime tutuşturdu, "Yardım et yoksa seni istemediğin kişilere yamarım. Görürsün ebeni tersten sonra." Yapar mıydı? Kralını yapardı.

"Bizim niye isimlerimiz var?" İsmail'in sorusuyla kağıda baktım. Sadece bizim değil, abimin grubunun da adı vardı.

"Size güvenmiyorum her an bana aşık olabilirsiniz." Emre alayla güldü, "Tabi efendim,"

"İyi bari," İlgisiz görünmeye çalışarak, "Ferdi abiyi sil madem o maço değil sonuçta."

Miha kalemliğindeki fosforlu kalemle Ferdi isminin üstünden geçti, "Böyle diyeceğini biliyordum."

"Saçma salak işler," Emre abim geri yattı. Aslan yattığı yerden belli olurmuş be.

Bizde kağıtları biraz daha inceledikten sonra Miha'ya verdik.

Emre'nin dikkatle kapıya bakması dikkatimü çekti, "Kapıda gördüğüm Altay mı?" Kerem bir anda kapıya baktı, "Valla Altay." Saçını düzeltmeye başladı.

İsmail hızla kapıya baktı, "Arkasındaki de Alper."

Abim sınıfa baktı, en sonunda bizim olduğumuz tarafa bakınca gülümseyip buraya doğru gelmeye başladı, "Ananı sikeyim buraya geliyor." Kerem kendini benim arkama sakladı, "Ceza meselesini konuşacaklar sanırım."

Diğerleri dediğimi onayladı.

Abim ve Barış'ın arkasında diğerlerini gördüm. Sürü gibilerde mübarek. Gibisi fazlaydı hatta.

•Lovebombing• Arda×Ferdi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin