Bi dk yoksa..
N: Yoksa... kilo aldım diye çirkin mi demek istiyorsun bana? Çok ayıp!
A: *gülümser*
N: Evet, sardık kolunu. Bitti. Hadi, yine iyisin.
A: iyi sağol
N: Hadi o zaman, geç oldu, ben yatıyorum.
A: Tamam, iyi geceler.
N: iyi geceler
(Her ikisi de odalarına çekilip uyurlar.)
(Sabah olur ve Nadia elini yüzünü yıkayıp aşağı iner ancak Ali'yi hiçbir yerde bulamaz. Nadia bir not bulur, üzerinde "Sabah erkenden mesaj geldi, karargaha gidiyorum, daha sonra eve dönerim - Ali" yazmaktadır.)
(Nadia'nın karnına sancı girer)
N: ya noluyo ya niye bu aralar çok sancım var
(Nadia üst kata çıkar, bilgisayarından Google'a girer ve araştırma yapar. Nadia'nın karşısına çıkan tüm sonuçlar "Gebelik" olur.
N: yok ya saçma olamaz ki böyle birşey...
(Nadia kısa bir süre düşündükten sonra aşağı iner, montunu alır ve çıkar. Ardından arabasına binerek eczaneye gider.)
(10 dakika sonra eczaneye ulaşır)
N: merhaba
Eczacı: Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?
Şey ben hamilelik testi almak istiyorum.
Eczaneci: buyurun hanımefendi!
N: sağolun
(der ve çıkar arabaya biner eve doğru yola çıkar)
(10 dakika sonra eve varır, yukarıya çıkar ve Testi adım adım uygular. Sonuçlar 4 dakika içerisinde belli olacaktı. Nadia endişeyle sağ sola yürür.)
(4 dk sonra. Nadia, gözlerini korkuyla kapatır ve yavaşça açar. Sonuç pozitiftir. Daha sonra peçeteye sararak çöp kutusuna atar.)
N: ne nasıl ya kesin bir sorun var bunda keşke 2 tane alsaydım
(Aşağıdan kapı sesleri gelir, Ali eve gelmişti. Nadia aşağı iner karşılar.)
N: hoşgeldin 😟 *endişeli*
hoşbulduk da ne oldu, yüzünden düşmüş bin parça
N: yok ya birşey öyle insan modu olur bazen
Tamam öyle diyorsan. *Uzun uzun bakar.*
(Nadia yemelik birşeyler hazırlar karşılıklı yerler)
A: bu gün İtalya'ya kaçakcı Türk silahları taşındığını öğrendik bundan bir bilgin var mı
N: Stefan Hallson diye bir adam bundan sorunlu o olduğunu biliyorum sadece
A: peki biz nerde bulabiliriz onu
N: Kendisi görünmez gibi bir şeydir, gözünü açarsın önünde, tekrar kapatınca yok olur. Oda böyle biri, onu bulmak zordur ama sen değil, o seni bulabilir.
A: peki nasıl bulacak?
Yarın sana bir telefon numarası vereceğim, o kişiyi ara o seni ona götürebilir.
A: Anlaştık... E hadi o zaman zaten geç oldu, yatalım.
N: evet haklısın
A: iyi geceler
N: İyi geceler
(İkisi de yukarı çıkarlar ve yatarlar.)
(Sabah oldu, Ali yataktan kalktı, Nadia uyandı mı diye odasına girdi ama yoktu. Aşağı indi, orada da yoktu. Masanın üzerinde bir not buldu.
Ali, bu notu okuduğuna göre beni evde bulamadın. Sana bir şey söylemek istiyorum. Hani demiştin ya bu aralar kilo almışsın diye, bende çok fazla sancılar ve kusmalar oluyordu. Dün eczaneye gittim, gebelik testi aldım ve sonuç pozitif çıktı...Ben hamileyim Ali... Biliyorum şu an bunu öğrenmek çok ağır ama bunu bildiğim için bugün hastaneye bebeği aldırmak için randevuya gidiyorum, için rahat olsun.
Olamaz sakın hayır sakın hayır Nadia böyle bir şey yaptın deme nolur yapmamış ol böyle bir şey.
🎬Bölüm Sonu🎬
Nasıl buldunuz?🤭
Neler olacak gelecek bölümde?🤔
Nadia aldırdı mı sizce?🤔
Ali ne yapacak sizce?🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ali-Nadia (Enemies To Lovers)
AçãoBir tim yüzbaşı ile Düşman tarafında olan bir Muhbirin aşkı💙💚