Selamlar aşklarım nasılsınız. Chelisa fici arıyordum ve dedim ki neden bende bir tane yazmıyorum?!.. Umarım keyifle okursunuz sizi seviyorum. Bu arada yeni başladığım misung ficimi de mutlaka okuyun ⭐😽💓
-------------------------------------
Her günkü gibi çalıştığım otelin kapısından çıktım. Bu arada kendimi tanıtayım ben Park rose 28 yaşındayım ve 7 yıldır otelde çalışıyorum. Otelin ismini vermeyeceğim reklam(!). Otelden çıktım ve yolun karşısına geçip otobüs bekledim. Otobüs yaklaşık 20 dakika sonra geldi ve otobüse binip eve doğru yolculuk yaptım. Eve geldiğim gibi üstümdeki üniformaları attım ve üstüme bol bir t-shirt,altıma ise ince bir eşofman giydim. Anahtarımı, çantamı, cüzdanımı ve telefonumu alıp evden çıktım. Her gün iş çıkışı gittiğim restorana doğru yol aldım. Bu restoran evime 10 dakika uzaklıktaydı. 10 dakika sonra restorana vardım ve içeri girdim belli ki bugün restoran doluydu. Bir ümitle etrafa bakındım ama her yer doluydu. Orada çalışan Yeo-ji ablaya benim için yer açıp açmayacaklarını sordum.
Yeo-ji unnie!!!
Rose hoşgeldin.
Hoşbuldum. Benim için yer acamaz misiniz çok açım.
Kusura bakma hayatım her yer dolu bugün hiç yerimiz dolu.
Anladım.
Üzgün bir şekilde arkamı döndüm ve arkamı dönemle yabancı bir ses duydum.
HEY!SARIŞIN BURADA YER VAR.
Duyduğum sesle arkama döndüm ve kim olduğunu anlamaya çalıştım. Ve el sallayan bir kadın olduğunu gördüm. Restorana tekrar girdim ve yanına doğru ilerledim.
Kimsin sen?
Ben Lalisa manoban peki ya sen?.
Park rose.
Memnun oldum.
Beni neden buraya çağırdın.
Çok aç olduğunu duyunca masama davet etmek istedim.
Teşekkürler ama ben burası her dolu olduğunda bir yabancının yanına gidip yemek yiyemem.
Biz artık yabancı değiliz tanıştık. Lütfen otur ve bir şeyler ye ben ısmarlayacağım.
Bu teklifi düşünmeye başladım. Çünkü hem çok açtım,hem bu kadını tanımıyordum hem de en yakın market 45 dakika uzaklıktaydı. Ve markete bu saatten sonra otobüs yoktu. Bu yüzden kabul etmeliydim.
Bu seferlik tamam diyeceğim çünkü-
En yakın market 45 dakika uzaklıkta.
Nerden biliyorsu-
Çünkü burada oturuyorum. Mimoza apartmanı,b blokta.
Ne?!. Bende orada oturuyorum.
Neden hiç karşılaşmadık.
Bilmem. Menü var burada istersen ba-
Gerek yok Yeo-ji unnie benim her zaman yediğimi bilir ve birazdan getirir.
Peki,ne zamandır burada oturuyorsun uzun bir zaman olmuş olmalı 7,5 yıldır oturuyorum. Sen ne kadardır oturuyorsun.
3 yıl.
Sen daha yenisin ondan görmedim seni burada.
Evet yeniyim. Pekte evden çıkmıyorum,bugün değişiklik yapmak istedim.
İyi yapmışsın ama bir dahakine başka masaya otur.
Neden?
Çünkü burası benim masam.
Aa anladım,bir dahakine başka masaya otururum.
Rose!!. İşte yemeğin.
Teşekkürler Yeo-ji unnie!.
En sevdiğin yemek bulgogi ve kimchi mi?!.
Evet neden sordun ki?.
Çünkü benim de en sevdiğim yemek onlar.
Gerçekten mi?!. Hiç fark etmedim. Masaya bakmamıştım.
Afiyet olsun o zaman.
Afiyet olsun.
Yeni tanıştığım aynı apartmanda oturduğumuz ve aynı yemekleri sevdiğimiz kızla yani Lalisayla birlikte yemeklerimizi yedikten sonra birlikte eve doğru yürüdük.
Kaçıncı katta oturuyorsun
4. Katta peki sen?.
3. Katta oturuyorum bende.
Aa demek 3. Kata yeni taşınmış olan sendin şimdi anladım. İyi akşamlar o zaman.
Eğer istersen yarın da yemeğe çıkabiliriz.
Yarın izin günüm ve arkadaşlarımla yemeğe çıkacağım. Ama teklifin için teşekkürler başka bir zaman yiyelim. 4 günlük izinim var.
Tamam size telefon numaramı veriyim haberleşelim.
Tamamdir yazın 0*******
Kaydettim sizde benimkini yazın.0*******
Bende kaydettim tekrardan iyi akşamlar.
İyi akşamlar
_________________
Seleme cenemeler ilk bölüm nasıldı????.
Umarım beğenirsiniz ben kacaretto.
Bölüme oy atmayı unutmayın ⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin sen?
Fiksi PenggemarPark rose, her akşam gittiği restorana gitmişti ama restoran doluydu ve hiç yer yoktu. Üzgün bir şekilde etrafa bakındı,hiç yer göremeyince üzüldü ve restorandan çıkmak için arkasını döndü. Arkasını döndüğü sırada yabancı bir ses ona seslendi HEY...