ရန်ငြိုးကလဲ့စား🐺🐽ep 12🍀🍀🍀

71 7 7
                                    

ရန်ငြိုးကလဲ့စား🐺🐽 (အပိုင်း ၁၂ )🌸🌸🌸🍀🍀🍀

ဘာလိိုလိုနဲ့ ဘန်ကောက်မြို့ရဲ့   အခန်းနားဆုံးဖြစ်တယ်  .....စံအိမ်တော်ကြီးက်ို  ပြန်ရောက်လာခဲ့ကြပါပြီး.....

တစ်လမ်းလုံး Babeစီက ဘာစကားတစ်ခွန်းမှ   မပြောတာကြောင့်    အမေဖြစ်သူက   စိတ်ပူပင်နေရပါပြီး......

ဘန်ကောက်က  အကောင်းဆုံးတွေထဲကအကောင်းဆုံးဆေရုံကို   သားငယ်ဖြစ်သူBabeကို  တတ်စေရန်   စီစဥ်နေသော်လဲ   သားဖြစ်သူBabeက
ဆေးရုံမတတ်ချင်တာကြောင့်    အိမ်မှာပဲ​နေပြီး  ဆရာ၀န်နဲ့ပြဖို့ကိုခွင့်ပြုထားရသည်......

စံအိမ်တော်ကိုရောက်တော့   Babeက   ဘယ်သူကိုမှစကားမပြောပဲ   နာနေသေးတဲ့ဗိုက်ကိုကိုင်ကာ    ကားပေါ်ကဖြေးဖြေးဆင်ပြီး     အိမ်ထဲကို၀င်သွားလေးတော့သည်.......

ဒါကိုအမေဖြစ်သူကကြည့်ရင်   မျက်ရည်မိုးတွေသာအကြိမ်ကြိမ်ရွာချလေတော့သည်.......

M.....ဒါတွေအားလုံးဖြစ်ရတာ  ရှင့်ကြောင့်   ရှင်သာသားကိုမဆူခဲ့ရင်   သားအိမ်ပေါ်ကဆင်းပြီး   အခုလို့  ဒုက္ခမျိုးတွေနဲ့ကြုံရမှာမဟုတ်ဘူး😭

D......ဟုတ်ပါတယ်ခင်ရယ်   အာလုံးကကို့အမှားတွေပါ   အခုတော့သားငယ်ကိုသွားကြည့်ရအောင်   ဘာတွေများဖြစ်ခဲ့လို့  သားအခုလို့ဖြစ်သွားရတာလဲ   ကိုယ်လဲစိတ်ပူတယ်ခင်   Babeက  ကိုရဲ့သားပါ   ကိုလဲကို့ရဲ့သားကိုစိတ်ပူတယ်😔......

အဖေနဲ့အမေရဲ့ပူဆွေးမူတွေကို  သူရကြည့်မနေနိုင်တော့ပဲ  သူစုံစမ်းလို့သိထားတဲ့ကိတ်စတွေကို   ထပ်ပြီးမပြောပြဖြစ်တော့ပါ.....

သူရ .....အဖေညီလေးအိမ်ထဲမှာပဲ   ကုသချင်တယ်ဆို ခွင့်ပြုပေးလိုက်ပါ
Hang က  လာကြည့်ပေးမဲ့တဲ့   ပိုတောင်အဆင်ပြေသေးတယ်မဟုတ်လာ

D...အေးလေး  သားHangကိုပဲဒုက္ခပေးရတော့မှာပေါ့.....

သူရ.....ညနေHang  လာကြည့်ပေးမဲ့တဲ့အဖေ   သားကတော့  Hangကို  ဒီမှာပဲလာနေစေချင်တယ်   ညီလေးဒဏ်ရာ  ပျောက်တဲ့အထိပေါ့   ဒါမှလဲအမေစိတ်ပူတာရော့မှာ.

M......ဟုတ်တယ်သား  သားပြောတာမှန်တယ်   သားHang ကိုတစ်ခါထဲအိမ်ကိုပြောင်လာဖို့ပြောလိုက်ပါ...🥺

ရန်ငြိုးကလဲ့စား🐺🐽Where stories live. Discover now