ရန်ငြိုးကလဲ့စား🐺🐽 ep 19

102 7 2
                                    

ရန်ငြိုးကလဲ့စား ( အပိုင်း ၁၉  )💔💔💔

အစကတော့   Poomက   အကိုဖြစ်သူBillyကို    အားလုံးပြောပြလိုက်ဖို့ဆုံဖြတ်ထားပြီးမှ   Babeလို့   လူက   အကိုနဲ့မတန်ဘူးလို့တွေးကာ   သိထားသမျှအားလုံးကို   ဖုံကွယ်လိုက်ကာ .....ရုပ်မာစွာနဲ့ပဲ   လိမ်ညာပြောဆိုလိုက်တော့သည်.....

🐰.....Babe မှာ    အကိုသိလာ   အကိုမဟုတ်တဲ့   တစ်ချာလူတစ်ယောက်ရှိနေတာ   သူလို့လူက  အကိုကိုယ်ချစ်မယ်တဲ့လာ   အကိုဘာကိုကြည့်ပြီး  သူလို့လူနဲ့  လက်ထပ်မှာလဲ   Poomလုံး၀လက်မခံဘူး  အကို

🐺.....မဟုတ်ဘူး  Poom   သူအကိုကိုယ်  လက်ထပ်ဖို့ကတိပေးထာပြီးပြီး   သူလဲအကိုကိုယ်ချစ်တယ်ဆိုတာအကိုသိတယ်....

🐰......အကိုရူးနေပြီး   အဲတာကိုသိလာ 😠

🐺.......သူရှိတဲ့နေရာကို   အကိုကိုယ်ပြောပြပါ   Poom🥺

Billyတစ်ယောက်  ညီဖြစ်သူကို  အကြိမ်ကြိမ်တောင်ဆိုနေပင်မဲ့   ညီဖြစ်သူက   လုံး၀ကိုလက်မခံခဲ့ပါ   ညီဖြစ်သူရှေ့ကို  ဒူထောက်ထိုင်ချရင်   မျက်ရည်များသည်လဲ   လိပ်ဆင်းလာလေးတော့သည်.......

Poomအကိုကိုကြည့်ရင်   အဲလောက်ထိတောင်  Babeကိုဆွဲလမ်းရလာ  ကိုကိုရယ်ဟုတွေကာ🥺  ပါးပြင်ပေါ်မှ  Poomရဲ့မျက်ရည်များသည်လဲ  အလိုလိုစီကျလာလေးတော့သည်.......

အကိုဖြစ်သူ   ခံစားနေရတာကို  Poomဘယ်လို့မှမခံစားနိုင်  မကြည့်ရက်နိုင်တော့တာကြောင့်.....

🐰......ထပါတော့အကို   Babeထွက်သွားတာမကြာသေးဘူး   အကိုအခုလိုက်သွားရင်   မီနိုင်ပါသေးတယ်😔🥺.....

ညီဖြစ်သူရဲ့စကားကြောင့်  ခေါင်းကိုမော့ကာ   ညီဖြစ်သူကို  မျက်ရည်များကြာမှ   ပြုံးပြရင် 

🐺......ကျေးဇူးတင်ပါတယ်   Poom😢    အကိုကိုယ်ပြောပြပေးလို့
ပြီးတော့   အကို Poomကိုတောင်းပန်ပါတယ်....

ညီဖြစ်သူကို  ပြောပြီးတာနဲ့  အိမ်ပြင်ကို   တစ်ဟုန်ထိုး   ပြေးထွက်သွားလေးတော့သည်......

🍀🍀🍀🍀🍀🍀
                           🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Babe   Billyတို့အိမ်က  ထွက်လာပြီး   ကားကို  အရှိမ်ပြင်းပြင်းမောင်ထွက်လာကာ   လမ်းသွယ်လေးတစ်နေရာအရောက်မှာ   ရုတ်တစ်ရက်  မိုးရွာချလာလေးတော့သည်.....

ရန်ငြိုးကလဲ့စား🐺🐽Donde viven las historias. Descúbrelo ahora