☆
Eğer benim iyiliğim içinse sonsuza kadar gideceğim
☆Taehyung'un beni gıdıklama seansı bittiginde ikimizde pasta yapmaya başlamıştık.Gece olmustu artık.
Yarın benim doğum günümdü.
Taehyung'a doğum günlerimi hep birlikte kutlamıştık bu zamana kadar.Yarinki doğum günün için ise pasta yapmamızı istemişti.
Ben muzlu pastaya bayılırdım.
Taehyung da bunu bildiğinden bana muzlu pasta yapıyordu ben ise sandalyeye oturmuş ara sıra ona istediği malzemeleri getiriyordum.
Mavi saçlarıyla pastaya malzemeleri katarken çok tatlıydı.Cidden eli lezzetli olan biriydi.Bazen mutfağa girdiği an onu çıkaramazdım.Neredeyse her bana geldiğinde harika tatlılar ve yemekler yapardı bana.Onun aksine mutfakta pek yetenekli olmadigim için hep bana kızardı kendimi aç bırakıyordum diye.
Sadece makarna yapabilmem benim suçum değildi bence.
•
Flachback
Taehyung ve Jungkook 12 yaşındaydı.
Yarın Jungkook'un doğum günüydü ve Taehyung ona pasta yapmak istemişti.
Ailesi o hafta tatile çıktığı için kocaman evde tek başınaydı henüz 12'sindeki Taehyung.
Uzun düşünceleri sonucu pastayı çilekli yapmaya karar vermişti.
Sonuçta çileği herkes severdi değil mi?
O an aklından bu düşünceler geçmişti ancak eğer Jungkook'un çileğe alerjisi olduğunu bilseydi belkide asla yapmazdı o pastayı.
Sevinçle pastayı yaparken biryandan da Jungkook'un bu pastayı çok seveceğini düşünüyordu.Tatlıyı sevdiğini biliyordu.
Pasta bittiğinde ise yüzünde kocaman bir gülüş oluşmuştu.
Kesinlikle Jungkook bu pastaya bayılacaktı.
Taehyung doğum gününü yarın kutlamayı düşünüyordu ancak dayanamamıştı işte.
Sürekli aklından Jungkook'un bunu çok seveceği geçiyordu.
Jungkook'un evine geldiğinde Bayan Jeon kapıyı açmıştı gülümseyerek.Taehyung'un ona sürpriz yapacağını biliyordu.
Oysaki Bayan Jeon'un da pastanın çilekli olduğundan haberi yoktu
Taehyung'u içeri geçirirken Taehyung Jungkook'un odasına doğru yol almıştı.
Kapıyı elindeki pasta yüzünden zorla açtığında görüş açısına yatağında kitap okuyan Jungkook girmişti.
Jungkook ise Taehyung'un elindeki pastayı gördüğünde gözleri mutlulukla açılmıştı.
Taehyung "İyiki doğdun Kook" diye şarkı söylemeye başlamışken Jungkook hala anın şoku ve mutluluğu içerisindeydi.
Taehyung önceden yaktığı mumları üflemesi için Jungkook'a yaklaşırken hala iyi ki doğdun Kook diye şarkı söylüyordu.
"Hadi bir dilek dile."
Taehyung'un söyledikleri ile içinden "hep Taehyung ile birlikte olayım." diye geçirdi.
"Ne diledin?Ne diledin?"
Diye sorularını art arda sıralarken Jungkook başını iki yana sallamıştı.
"Söylersem dileğim gerçekleşmez."
Taehyung bunun üzerine sıkıntıyla oflarken pastayı kesmek üzere mutfağa gitmişti.Bu arada Bay Jeon ve Bayan Jeon ikiliyi yalnız bırakmak için ufak bir gezintiye çıkmışlardı.
Taehyung kestiği dilimi tabağa koyarken tekrardan Jungkook'un odasına gitmek üzere adımladı.O sırada hala mırıltıları eşliğinde "iyiki doğdun Kook" diye şarkıyı söylemeye devam ediyordu.
Jungkook'un odasına geldiğinde önce kapıyı çalmıştı ve "gözlerini kapat ilk dilimini sana ben yedirmek istiyorum" demişti olacaklardan habersizce.
Jungkook Taehyung'un söylediklerini dinleyerek gözlerini kapattığında Taehyung odaya girmişti.Çatal ile pastadan bir dilim kadar aldığında Jungkook'a ağzını açmasını söylemişti.
Jungkook ağzını açıp Taehyung sırayla tüm tabaktaki pastayı Jungkook'a yedirdiğinde Jungkook keyifle mırıldanmıştı.
Ancak bir sorun vardı.
Jungkook pastayı yedikten sonra gitgide kızarmaya başlamıştı.Hatta yüzü kıpkırmızıydı.
Jungkook koşarak lavaboya gittiğinde ise Taehyung ne yapacağını bilemeyerek koşarak Jungkook'un yanına gitmişti.
Ne olduğunu anlamamıştı.
"Jungkook iyi misin!"
Koşarak yanına gittiğinde ise Jungkook'un yediği herşeyi kustuğunu görmüştü.Bu görüntüyü gördüğü anda ise çıldırmıştı.Jungkook'a ne olmuştu?
Jungkook'un ise kustuktan sonra bayılmadan önce son söylediği şeyler kendisinin çileğe alerjisi olduğuydu.
🎀
Labyrinth-Gfriend
-kitsch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
FanfictionBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae