Céline Dion egy világhírű kanadai énekesnő, aki 1968. március 30-án született Charlemagne-ban, Quebec tartományban. Karrierje több mint három évtizedet ölel fel, és számos nyelven, beleértve a franciát és az angolt, jelentetett meg albumokat. Dion a világ egyik legjobban eladott előadója, több mint 200 millió albumot adott el világszerte.
Céline Dion zenei karrierje már fiatalon megkezdődött a 1980-as évek elején Quebecben, amikor René Angélil, későbbi férje és menedzsere felfedezte őt. Angélil jelzálogot vett fel a házára, hogy finanszírozza Dion első albumát. Az 1990-es évek elején Dion áttörést ért el az angol nyelvű zenei piacon. Az 1990-es „Unison" album volt az első nagyobb angol nyelvű sikere, majd az 1993-as „The Colour of My Love" album nemzetközi hírnevet hozott neki.
Az 1997-es „My Heart Will Go On" című dal, amely a Titanic című film betétdala volt, az egyik legismertebb és legsikeresebb dala lett. Ezért a dalért több díjat nyert, köztük Grammy-díjakat.
2016-ban elvesztette férjét, René Angélilt, aki hosszú betegség után hunyt el. Dion azonban folytatta karrierjét és további zenei projekteket indított.
Céline Dion híres erőteljes és technikailag kifinomult hangjáról. Zenei stílusa széles spektrumot ölel fel, beleértve a popot, a soft rockot, a balladákat és az R&B-t. Több nyelven énekel, ami különösen Európában és Kanadában tette őt népszerűvé.
Dion karrierje során számos díjat nyert, beleértve öt Grammy-díjat, két Oscar-díjat, és számos más zenei és elismerési díjat. Hozzájárulása a zeneiparhoz világszerte elismert. Céline Dion pályafutása továbbra is aktív, és ő az egyik legikonikusabb női énekes a világon.
"A jóság jó érzéssel tölt el, és boldoggá tesz."
"Hiszek abban, hogy ki kell tűznünk egy célt magunk elé, és minden eszközt megragadni, hogy elérjük."
"Egy nőnek nem szabad megakadályozni a szeretett férfit, hogy úgy éljen, ahogy mindig is szeretett volna. Nem szabad kisajátítani az egész életét. Persze ennek kölcsönösnek kell lenni, nem szabad, hogy egymás rabszolgáivá váljanak."
"Amikor nagyon erősen akarunk valamit, semmitől sem szabad visszariadni."
"Megváltoztathatod a véleményedet, ha azt súgja a szíved. Ne hallgass másokra, azt mondd, amit gondolsz. Ha nincs véleményed, azt is nyugodtan kimondhatod. Az emberek azért szeretnek, mert nem játszod meg magad, és őszinte vagy."
"Még a szeretet sem tud változtatni a dolgokon. Túl szép lenne, hogy ha elég lenne szeretetben élni ahhoz, hogy a világ összes baja megoldódjon, és a szeretteink boldogok legyenek."
"Szerintem a modern ruhák, mégha nagyon szépek is, nem olyan elbűvölőek, mint a régiek."
"Meg vagyok győződve arról, hogy semmit sem adnak ingyen, mert amit erőfeszítés, fájdalom és lemondás nélkül kapunk meg, nem olyan értékes."
YOU ARE READING
Idézetek
Non-FictionEbben a könyvben idézeteket fogok összegyűjteni nektek. Ha van valaki (író,színész,énekes,modell,sportoló... bárki) aki hatással volt a világra és vagy változtatta jó irányba, akkor nyugodtan írj nekem és keresek tőle is idézeteket. Sajnos itt már...