Természetesen! Blondie egy amerikai rockzenekar, amelyet Debbie Harry énekesnő és Chris Stein gitáros alapított 1974-ben New Yorkban. A zenekar az 1970-es évek végén és az 1980-as évek elején vált híressé, különösen az új hullám és a punk rock műfajokban. A zenekar stílusa azonban eklektikus volt, és gyakran keveredett különböző zenei elemekkel, beleértve a diszkót, a popot, a reggae-t és a rapet.
Blondie legismertebb dalai közé tartoznak olyan slágerek, mint a "Heart of Glass", a "Call Me", a "Rapture" és a "One Way or Another". A "Heart of Glass" például 1979-ben vezette az amerikai slágerlistákat, és az egyik első dal volt, amely diszkó elemeket vegyített a rockkal. A "Rapture" pedig az egyik első dal volt, amely mainstream sikerrel alkalmazta a rap elemeket.
A zenekar tagjai több változáson mentek keresztül az évek során, de Debbie Harry mindig is a banda meghatározó arca és hangja maradt. Az együttes 1982-ben feloszlott, de 1997-ben újjáalakult, és azóta is aktívan koncerteznek és új zenéket adnak ki.
Blondie jelentős hatással volt a zenei világra, és a rocktörténet egyik ikonikus zenekarává vált. Több mint 40 millió albumot adtak el világszerte, és számos díjat nyertek, köztük a Rock and Roll Hall of Fame-be való beiktatást 2006-ban.
"Szépnek lenni sosem árt!"
„Sok megbánásom van, de nem fogom úgy tekinteni rájuk, mint a megbánásra."
"Én egy kultúrkeselyű vagyok, és csak szeretném megtapasztalni az egészet."
„A zene nem visz magával. Szigorúan az a képességed kell továbbvinned, hogy tényleg csak arra a kis érzelem- vagy történetmagra koncentrálj."
"Az egyetlen ember, akiben igazán hiszek, az én vagyok."
„Azt hittem, meg fogom élni az öregkort, mert mindig úgy éreztem, hogy sok a tennivalóm. Hajtott érzésem volt. Mindig a jelenben gondolkodtam."
„Lehetnék háziasszony... Azt hiszem, már párszor porszívóztam."
"És nem voltam meggyőződve arról, hogy én vagyok a világ legtehetségesebb embere."
„A zene csodálatos. Főleg, ha van benne valami tartalom."
"Mindig dolgozom szilveszterkor, bármi is legyen."
ESTÁS LEYENDO
Idézetek
No FicciónEbben a könyvben idézeteket fogok összegyűjteni nektek. Ha van valaki (író,színész,énekes,modell,sportoló... bárki) aki hatással volt a világra és vagy változtatta jó irányba, akkor nyugodtan írj nekem és keresek tőle is idézeteket. Sajnos itt már...