Минуло два роки. Ти жила разом з Колею. Тобі дуже подобалося жити з ним; ти завжди готувала для нього смачну їжу, і це приносило тобі задоволення. Коля кожен день намагався робити тобі сюрпризи. Разом ви збиралися на роботу, і все було чудово, але в один момент ти зрозуміла, що не хочеш більше бути журналістом і потрібно шукати щось нове, те, що тобі справді подобається. Про твої плани щодо зміни роботи ніхто не знав, окрім твого директора. Тому ти збиралася сьогодні розповісти команді і Колі, що покидаєш їх.
~8 ранку~
Ти прокинулась та пішла готувати сніданок Колі. Ти дуже хвилювалась, як Коля та інші сприймуть твою новину. Ти хотіла, щоб Коля дізнався першим і вдома цю інформацію. Поки ти була вся у своїх роздумах, ти відчула теплі руки на своїй талії.
Коля: Привіт, красуню, знову готуєш мені смачний сніданок?
Т/и: Привіт, як бачиш. Сідай за стіл, все вже майже готово.
Коля: За твої сніданки можна і душу продати.
Ти посміялась. Поки ви снідали, ти вирішила розповісти все Колі.
Т/и: Коль, тут таке сталося...
Коля: Що саме?
Т/и: Я більше не буду журналістом, я вирішила змінити професію.
Коля: Як? Ти серйозно?
Т/и: Так, я серйозно. Я справді втомилась і хочеться чогось більш нового.
Коля: Розумію, це твій вибір, і я тебе підтримую в ньому.
Т/и: Дякую, сьогодні мій останній день, тому я все розповім команді і сподіваюсь, що вони цю інформацію сприймуть гарно.
Коля: Не переживай, команда тебе теж підтримає, хоча і буде важко тебе відпускати.Ви поснідали та почали збиратися на роботу. Коли ви були готові, ви поїхали на базу, де повинна була чекати вся команда. Коля побіг переодягатись, а ти вже пішла на поле та чекала хлопців. У тебе було багато роздумів з приводу роботи, але ти розуміла, що будеш не часто тепер бачитися з Колею.
Ти побачила, як хлопці почали виходити на стадіон. Коли всі вийшли, ти все ж таки була готова їм все розповісти. Коля підійшов до тебе та взяв за руку, щоб ти менше хвилювалась, і ти була йому дуже вдячна за це.Т/и: Доброго ранку, команда!
Хлопці: Доброго ранку!
Т/и: У мене є новина для вас. Сьогодні мій останній день з вами як журналіста. Я вирішила змінити професію.
Хлопці: Чому? Тебе хтось образив? Так скажи, ми розберемося!
Т/и: Ні, все добре, просто я хочу спробувати себе в новій сфері, але не переживайте, буду до вас часто приходити в гості.
Хлопці: Ти була справді кращою, що сталося з нашою командою.
Хлопці побажали тобі багато хорошого, кожен тебе обійняв і, звісно ж, зробили тобі так званий коридор, щоб тебе провести.~Як думаєте, що це за професія?~
Мій тік ток ._.shaparenko(у тік ток я додаю відео і музику до фф,що не можна додати тут)
•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
ВИ ЧИТАЄТЕ
За покликом серця(Шапаренко)
FanfictionОстання частина трилогії. У цій частині будуть зміни в житті Т/и. Чи не завадить нова професія Т/и стосункам з відомим футболістом Шапаренком? Чи, можливо, вона знайде нове кохання?