Her zamanki gibi normal bir gündü. Kalktım ve tuvalete gittim. Eşyalarımı topladım, makyajımı yaptıktan sonra direk çantamı alıp çıktım. Kendi arabam vardı evett of çok havalıyım demi? Arabayı çalıştırdım ve sürdüm tahminen yarım saat geçmişti.
Kızlarla buluşucaktım, şahsen uzun süredir görüşmedik. Buluşcağımız kafeye geldim gelen sesle arkama baktım, "MİNEEEEEEEE" oha ne biçim bağrıştı. Klasik Dora "DORAAAAAAAĞ" dedim ona koşarak. Tek ikimiz vardık şuan diğerleri nerde? Geberdiler mi acaba?
"Nerde kaldılar bunlar?"
"Bilmem ama gelmeliler hemde hemen"
"Aaaa o derya mıı?"
" Nerde?"Dedim arkama bakarak. Ana deryanın yanında küçük bir erkek vardı bu kim yaw? Derya'nın yanında Hatice vardı. Dördümüz hatta beşimiz oturduk. Dora hemen konuşmaya başladı.
"Bu çocuk kim derya?"
"Ayıp ediyorsun abla ben 12 yaşındayım."Dora şaşırmıştı. Ben bir kahkaha patladım. Derya kuzenim dedi. Gülmemek için zor duruyordum hala 1 hakkım varmıydı?
"Ee kızlar bugün yine geldik?" diye sordu hevesle Hatice "Çünküüü çok güzel şeyler olduuu. " dedi Dora. Anlaşılan ege hakkındaydı. "Ne dedi?" imalı bir bakışla. Dora bir anda utandı. "Kendini saklama Dora söyle işte merakta bırakma bizi." Derya abla kızgın kaçalım burdan.öfledi Dora önemli birşey heralde "başbaşa gezelim mi?"dedi bana."Hepimiz bir anda OOOOOAAOOAOAOA yapmaya başladık. Derya'nın kuzeni bize bön bön bakıyordu, ne bakıyon lan diyesim geldi de neyse hadi. Uzun süre konuştuktan sonra Dora'nın telefonu çaldı.
🌟Kısa oldu ama şimdilik idare edin,nası olmuş🤛