Wattpad Yasağı (açıklama)

72 13 11
                                    

Selam gençler nasılsınız? İyiyseniz açıklamaya başlıyorum.

Wattpad'a erişim yasağı geldi bunu biliyoruz zaten. Bu erişim yasağını bir çok kişi kaldırtmaya çalışırken bir çok insan iyi olmuş diyor¿

Wattpad'a insanlar sadece smut okumak için gelmiyor ki smutlu kitaplar olsa bile insanların çoğu geçiyor veya sadece okuyor yani bir insan sadece smut okumak istese gider porno izlerdi.

Ayrıca şuan Türkiyede kitaplar çok pahalı bir kitapın en düşük fiyatı 250-300 TL bu yüzden insanlar burdan okuyor ayrıca bir çok basılmamış ve konusu saran fantastik, korku, romantik kitaplar var.

Satış yapmak için bir uygulama yasaklanmamalıydı ki bu bile okuyan gençleri durdurmadı.

Bir çok kişi idolleri en azından artık cinselleştirmezler demiş, ben hayran kurgu okuyorum ama çoğunlukla fantastik okuyorum ve bu cümle rahatsız edici idolleri cinselleştirmek cidden ayrı bir şey ve şunuda demek istiyorum bir çok kitapta sadece kurgu olduğunu ve karakterlerin sahte olduğunu belirtiyor yani sizin düşüncenize bağlı bu biraz. Sonuçta bir çok kişi dizi veya film karakterlerinede hikaye yazıyor¿ onlar cinselleştirme olmuyorken bu neden öyle?.

Dediğim gibi sadece smut görmek için okuyan kimse yok eğer cidden bir sex sahnesi görmek istiyorlarsa porno izlerlerdi.

ayrıca cidden fikirlerine sahip çıkamayan ergenliği bitmemiş 8-12 yaş arası kişiler var ve bunların sorumlusu biz yazarlar değiliz aileleri kontrol etmeli onları. Cidden bir çocuğun cinsel şeyler öğrenmesini istemiyorsanız ilk başta tv'de izlediğiniz taciz, tecavüz, şiddet, argo içeren dizileri şikayet etmeniz lazım. Şuan bile tv'de yayınlanan bir çok açık sahneler varken, 18 yaş üstü kabul gören bir uygulama şikayet edilmemeliydi bu konuda. Sizin ergen çocuklarınız, sizin e-mailiniz kullanarak kendini büyük gösterip giriyorsa uygulamaya, bu sizin suçunuzdur.

Okuduğunuz için teşekkürler umarım açık şekilde belirttiğim fikirlerimi anlarsınız saygılarlar iyi günler.

FİC ÖNERİSİ | STRAY KIDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin