Sa

22 4 96
                                    

Eşim Bir Suçlu~

Mayor:Ne oluyor lan orda?

Spider Queen tarafından zorla kadın kılığına sokulan Wuang Li:Bilmiyorum da büyük oruspu oluyorum.

(LBD, Wuang Li'yi bir kaç kadın ve bir kaç erkekden oluşan bir grupla karşılıklı flört ten almıştır)

LBD:Ne yapıyordun lan sen orda?

Wuang Li:İçim oruspu kız benim.

(Syntax, kadın kılığındaki Wuang Li'yi aramıştır)

Syntax:Beyefendi çok özel bi-

Wuang Li:Beyefendi mi? Ayı!

(Yıllar sonra Wukong ile tanışan Macaque:)

Wukong:Senden hoşlanıyorum...

Macaque:"Hoşlanıyorum" mu? Ayı!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Batıya Yolculuk Macaque~(Not: Macaque Batıya Yolculukta anlatılana göre bir yamyam)

(Macaque uzaktan maymunları seyrediyordur)

Macaque:Size baktıkça karnım acıkıyor, iştahım açılıyor... Ey maşallah! Ne kadar etli butlusunuz siz!

(Macaque yavaş yavaş maymunların yanına gelir)

Macaque:Yerim lan sizi! Yerim! Sizin etiniz ayrı! Butunuz ayrı! Paçanız ayrı! Hatta iskembeleniz! Hatta kelleniz bile ayrı güzel!

(Bir maymun Macaque tarafından yenmemek için adeta savaşır ve diğerleri yardım için gelirken Macaque onları bırakır)

Macaque:Yemem lan sizi! Yemem! Elime sayılı geldiniz! Şanslı yaratıklar sizi! Sizi şanslı yaratıklar! Hay maşallah!

(Wukong, Macaque'ı yanına çağırır:)

Macaque:Wukong bey... Beni emretmişsiniz...

Wukong:Evet Macaque. Emrettim. O yamyam ayağıma gelsin dedim! Bakim! Gelmiş! Kendimi nasıl da iyi biliyor!

Macaque:Wukong bey. Siz ne yapıyorsunuz orda?

Wukong:Göle maya çalıyorum Macaque. Hadi söyle ya söyle. Söyle söyle.

Macaque:(Kaba bir kıkırdama)Göl değil len o akarsu.

Wukong:Onu değil lan altı kulaklı köpek! "Göl maya tutar mı?" de bana!

Macaque:Gol maya tutar mı?

Wukong:Cennete Eşit Büyük Bilgede dururmu? Yapıştırmış mayayı! Ya tutarsa!

(Wukong Macaque'a kabı tutar Macaque'da havada yakalar)

Wukong:Neyse neyse konumuza gelelim. Macaque! Ben sana bir dağı emanet ettim! Ama meğerse kurda kuzu emanet etmişim. Altı Kulak. Sen hastamısın? Anan hiç mi emzirmedi seni? Çay mı damlattı senin ağzına?

Macaque:Wukong bey... Wukong bey... Egonuz tahmin edilemez boyutlara ulaşmış. Kendinizi Nasrettin Hoca zannediyorsunuz.

(Wukong eşeğe tersten biner)

Wukong:Ben bir kültürü canlandırmak ile kalmıyorum. Onu yeniden yorumluyorum. Birde böyle düşün. Tamam. Tamam. Şimdi ben ve eğim çok merak etti. İşi sadece aptalca dolanmak bazen çifteleşmek ve bir kaç meyve yemek olan sıradan bir maymun kendini nasıl aşabilir? Hm?

MEMESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin