Buzlu Ay~
(Pov: Spider Queen, LBD'nin yanında Macaque'a laf etti)
LBD:Öhm. Öhm.
Mayor:Aha. İki ihtimal var. Ya ulusa seslenecek. Ya da sen boku yedin.
LBD:Yavrum. Ben sizi izliyorum. Siz...yarı finale kaldınız değil mi?
Spider Queen:Ah. Evet efendim.
LBD:Müsaade edersen. Kızım. Kombinin ile ilgili bir kaç yorum yapmak istiyorum.
Spider Queen:Ah tâbi efendim. Lütfen buyurun.
LBD:Birincisi. Saçının ve makyajın... FELAKET. Makyöz ve kuaför el ele verip seni... Ucuz. Kalitesiz. Bir kaşara çevirmişler. Dürüst çocuklarmış. Helal olsun. İkincisi. Stirittoların(?) kıyafetin önüne geçmiş sırıtıyor. Üçüncüsü. Eğğğğer bir daha oğlumla uğraşırsan... O SİVRİ TOPUKLARINI BEYNİNE GÖMERİM SENİN!
Mayor:Vallaha yapar.
Spider Queen:Bir kere siz... Hangi sıfatla benim tarzımı yargılıyorsunuz...?(Korku)
LBD:Şu sıfatla. Ben "Kader Tepe Şerefsiz Kız Lisesi" mezunuyum. Bizim okul sene sonu entrikaları ve... Vahşetli. Kız kavgaları ile ünlüdür~ Yani. Şimdi seni burda bir yırtarım! Sonra teğersiz tekrar dikerim! O stilin olur sana! STİL GOTTON BLUZ!
(Spider Queen kaçar)
LBD:Kaybol! Hadi! Yok ol! Tüyü! HADİ! SİSJSJJSJSNSNDNSJ! Arabasıda gitmiş. Şimdi o sivri topuklarla yürü bakalım.
(LBD, Ao Lie'ya döner)
LBD:Bana bak. Sana gelince. Gidip oğlumu bulacaksın. O stiriyotli(?) kankan yüzünden bir daha tek bir göz yaşı dökerse. Bunun hesabını senden sorarım. Şimdi oğlumu bulacaksın veeeeeeeeeeeeeee...
Ao Lie:Anneciğinin şefkatli kollarına getirim! Emredersiniz!
LBD:Yok lan. Ben uğraşamam onla şimdi. Gezdir dolaştır sıkıntısı dağılsın. Beynim dünya kadar planım var. Birde onun deprasyonunu çekemem.
Ao Lie:Anlaşılmıştır efendim. Müsadenizle.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Maymun Ailesi~
*Kardeşlik(Wukong,Azure,Peng, Yellowtusk, DBK) ve Nezha, Macaque'ın doğum yaptığı hastaneye gelirler ve görevlinin yanına hızla koşarlar*
*Wukong*:Hanfendi kolay gelsin-! Ee ben Sun Wukong-B-Sun Macaque- Aman! Six Eared Macaque vardı yeni doğum yaptı. Birde yavru Sun'lar var. Onları görebilir miyim acaba?
*Görevli*:Beyefendi silahla giremezsiniz.
*Hepsi elindeki silahlara baktılar ve sonra görevliye baktılar*
*Peng*:Ya!
*DBK*:Ne silahı?!
*Azure*:Neyle girelim!
*YT*:Adamın çocukları oluyor!*Wukong*:Tamam! Silah yok! Silah yok! Bir kere görüp çıksam?!
*Nezha*:Ya bakın şimdi Hanfendi. Sonuçta-pardon çok özür dilerim... Sonuçta... Babası sonuçta bir kızı bir de oğlu olmuş. Onu görmek istiyor. Hakkı değil mi? Lütfen.
*YT*:Evet hakkı.
*Peng*:Evet.
*DBK*: Haklı!*Azure*:Ya siz babayı mı ayırıyorsunuz?!
*Görevli*:Yalnız bebek servisi hijyeni açısından-
*Peng*:Yaw ne hizyeni ya?! Görecez çıkacaz! Yemeyecez!
*DBK*: Kalış geliş kafamızı karıştırma!*Wukong*:Bir dakika! Bir dakika! Arkadaşlar! Arkadaşla! Ee... Ben Cennete Eşit Büyük Bilge Monkey King ve... Ee... Eşim Six Eared Macaque doğum yaptı... Yavruları- Yani kızım ve oğlumu görmem lazım...
*Görevli*:Tamamda beyfendi kayıt yaptırmamışsınız-
*Nezha*:La bir sus!
*Azure*:Buddha sen bana sabır ver!
*Peng*:Lan benim o piç ve yavruları ile acilen dalga geçmem lazım!
*YT*:Lan göt lalesi!
*DBK*:Lan siktir!*???*:YETER!
*Herkes sesin geldiği yöne bakar ve Guanyin'i görürler*
*Guanyin*:İkiz bebekler. Hemen.
*Görevli*:Ş-şu tarafta...
*Wukong*:Guanyin. Buddha'ya kurban olim.
*Guanyin*:Her zaman aq.
*Hızla doğum odasına koşarlar*
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Wuko ablanın bana kitlediği takas au(Gölgenin Savaşçısı)~
LBD:Çocuk aileni öldüren kişiyi mi destekliyeceksin? Peki eğer başından beri o haklıysa? Yine de bu seni ilgilendirmez.
Mei:Benim akıl hocam. Ben her zaman akıl hocamın yanındayım~
Herhangi bir kitabım ile alakalı soru sormak isterseniz çekinmeden sorabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMES
FanfictionCiddi anlamda ne yapacağımı bilmiyorum. O yüzden bu kitabı yaptım. Fikrim olmayınca buraya meme atcam