Düzyazı
Kızlar tek araba yazlığa doğru yola çıkmışlardı. Araba her ne kadar büyük de olsa fazla kişi olduklarından zar zor sığmışlardı. Rora Asa'yı, Ahyeon Chiquita'yı kucağına almıştı. Ruka ise aralarında Lol oynuyordu. Önü ise Pharita kapmıştı çünkü arkadaki çiftlerin flörtleşmesine dayanamayacağını söylemişti. Arabayı süren kişi Rami olduğundan hepsi rahattı bu konuda. Ancak sinirlediğinde araba sanki otoyolda değil offroad da gidiyorlarmış gibiydi.
Rora, kucağındaki Asa'yla uğraşıyordu. Ahyeon ve Chiquita uyumuştu. Pharita önde Rami'yi sakinleştiriyordu, Ruka ise oyunda her kaybettiğinde telefonu bir yerlere vurmuştu en sonunda telefon kırık ve çiziklerle dolu oluyordu.
Asa: Rora ellerini bacaklarımdan çeker misin canım huylanıyorum.
Rora: O sana giyme dediğim şortu giyip üstüne kucağıma oturursan bu olur.
Rora sırayla Asa'nın omzuna kollarına öpücükler konduruyordu. En sonunda Asa sinir olup vücudunu Rora'ya çevirmiş şekilde kucağına oturmuştu.
Asa: Gel bir oyun oynayalım
Rora: Oynayalım bebeğim.
Asa: Şimdi ellerini belimden çekeceksin ve bana hiç bir şekilde dokunmayacaksın ve gözlerini kapatacaksın ben istediğimi yapabilirim o sırada bana dokunursan kaybedersin.
Rora: Ama nası-
Asa: Sus ve bana dokunmayı bırak.
Bu emir üzerine Rora ellerini Asa'nın belinden çekmiş ellerini iki yana alıp yumruk yapmıştı ve gözlerini kapamıştı. Asa sırıttığına dair bir ses çıkarmış ve Rora'yı öpmeye başlamıştı. Boynuna minik izler bırakmıştı. Rora onun altında kıvranırken minik mırıltılar çıkarıyordu. Asa dudaklarına burnuna öpücükler bırakırken elleri belinde bacaklarında kollarında geziniyordu.
Rora en sonunda dayanamayıp Asa'yı belinden yakaladığı gibi kendine iyice çekti ve dudaklarını öpmeye başladı.
Rami: Ne oluyor amk arkada birbirlerini yiyorlar göremiyorum onları öff
Pharita: Rora ve Asa birbirini yiyor oyun oynadılar en sonunda Rora kışkırdı ve sonuç
Rora: Susun orospu çocukları karımla bir hesaplaşmam var.
Pharita: Sen kaşındın o kaşıdı
Asa: Teşekkür ederim canım
Rora: Karım ve orospu çocukları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neyse lol gel-rorasa✓
Fanfictionrora kizlar bu asa dediginiz kiz tas gibiymis yazsam mi