suprizzzzz
Diğer fici ve yazılmayı bekleyen taslakta bir sürü ficim var o yüzden bunu hızlıca bitirmem gerekti çok üzgünüm belki bir daha daha uzun bir fic yayınlarım böyle
FİNALE ÖZEL UZUUUUN BİR BÖLÜÜÜM
Uzun bir yolculuğun ardından yazlığa gelmişlerdi. Ev 3 katlı ve 3. Katı çatı olan, büyük bir bahçesi ve minik bir havuzu olan bir evdi. Kızlar arabadan inmiş hayranlıkla eve bakıyorlardı. Chiquita da onların bu haline kahkahalarla gülüyordu.
Rami: Amk madem bu kadar zenginsiniz niye bize karşı fakir ayağına yatıyorsun.
Rora: Bana para ver.
Asa: Hani senin çok paran vardı.
Rora: Sadece sana var.
Pharita Ruka'ya bakıyordu
Pharita: Kamisama lütfen bana da böyle bir kız arkadaş ver
Ruka bu söylem üzerine Pharita'ya göz kırpmış ve içeri girmişti. Arkasında ise 5 tane şaşkın kız ve utançtan kızarmış şaşkın bir Pharita bırakmıştı.
Kızlar eşyalarını alıp eve yerleştirmeye başladılar
Çatı katını Rora ile Asa, 2. Kattaki bir odayı Rami tek, yanındaki odayı Ruka ile Pharita, karşılarındaki odayı ise Ahyeon ile Chiquita almıştı.
Rora: Yalnız kalmak için bu odayı seçtim
Asa: Niye seslerimiz aşağı gitmesin diye seçtim demiyorsun
Rora: Bunu nasıl anlamam gerek
Asa: Kim üstte kim altta ona karar verelim şimdi
Rora: Çok hızlısın bebeğim
Asa: Kucağıma gel öyle konuşalım
Rora: Olmaz
Asa: Neden
Rora: Ben üstteyim
Asa: Siktir git
Rora: ASAAAAAA
Rami: Ne oluyo amk yukarıda sikişiyor musunuz yine
Rora: Keşke öyle olsa da ama Asa bana altta olmam gerektiğini söyledi
Rami: Haklı
Rora: ANANI SİKİM OROSPU ÇOCUĞU
Ahyeon: Asa haklı değil mi Chiki
Chiquita: Ahyeonum ne derse o ayrıca bak ben altta olmayı kabullendim bile
Rora: Hepinizin amına koyim
Pharita: Sevgilim öyle dimi
Rora: NE DEMEK SEVGİLİM
Asa: KİM LAN O
Pharita: Lan Kim Dan Yala
Ruka: Hanımcıyım ben sevgilim ne derse o
Rami: Yuh
Asa: Susun hadi üstünüzü giyinin aşağı havuza
Chiquita: Oleyy sabahtan beri bunu bekliyordum.
Kızlar büyük bir hızla üstlerini giyip aşağıya, havuza indiler. Chiquita, Rora'yı itmiş ve ilk onun suya girmesini sağlamıştı. Rora ne olduğunu anlamayıp kafası çevirene kadar çığlıkla suya düşmüştü. İten kişinin kim olduğunu anlamak için yukarıya baktığında kahkahalara boğulmuş Ahyeon ve Chiquita'yı görmüştü. Onlara küfürler ederken Asa'yı da suya çekmeye çalışıyordu. Asa ise sakin adımlarla merdivenden suya girmiş, kendini Rora'nın kollarına bırakmıştı çünkü sudan az da olsa korkuyordu. Diğer kızlar ise bir anda suya atlamış ve çok büyük bir dalga yapmışlardı.
Asa kollarını Rora'nın boynuna dolamış, bacaklarını da beline sarmıştı. Rora ise Asa'yı daha rahat bir şekilde taşıyabilmek için kollarını onun beline sarmıştı. Asa öpüşme başlatmak için onu ensesinden çekip dolgun dudaklarının üstüne kapanmasını sağlamıştı. Rora ise onu daha çok kendisine bastırmış tek bir vücut haline gelmişlerdi.
Nefesleri yavaşça tükenme noktasına gelince birbirlerinden ayrılmış, gözleri ise bir dudaklarına bir gözlerine çıkıyordu ikisininde.
Rora: Sevgilim sen kendini bırak ben belinden tutuyor olacağım sadece duruşunu değiştirelim.
Asa: Tamam ama dikkat et su benden uzun sen ise tam basıyorsun ona göre
Rora: Sen bana güven
Diyip dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu. Asa kendini Rora'ya bırakmıştı. Rora Asa'nın ince belinden tutup yan çevirmiş bir kolu ile belini kavramış diğeriyle bacaklarını tutuyordu.
Rami: Ne zaman ayrılmayı düşünüyorsunuz çifte kumrular.
Rora: Asla
İkili kahkaha atmış ve öpüşmeye devam etmişlerdi...
SONBU FİCTE BİTMİŞ BULUNMAKTA BU FİCI BİTİREN İZNA FİCİME DE BAKABİLİR. İSTEDİĞİNİZ BİR GRUP VAR İSE BURAYA YAZABİLİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neyse lol gel-rorasa✓
Fanfictionrora kizlar bu asa dediginiz kiz tas gibiymis yazsam mi