İçindeyim, içimdesin, anladım

2.5K 45 52
                                    

Cesur bir hikaye oldu. Biraz erotik olduğu doğrudur. Lütfen sadece bu tarzı sevenler okusun. Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada her bölüm farklı bir hikaye konusu olacak, bölümler arası olay örgüsü aramayın. Keyifli okumalar...)


Asi okuldan yorgun argın eve geldiğinde Alaz'ı uyurken buldu. Bugün dersi olmadığı için okula gitmiştir Alaz. Asi de onu uyamdırmamış sessizce evden çıkmıştı. Zaten sabaha karşı uyudukları için ikisi de uykusuzdu. Sabaha kadar seks yapmışlardı dinlene dinlene. Asi Alaz'ın dudaklarına onu uyandırmayacak kadar hafif bir öpücük kondurdu. Doyamıyordu sevgilisini öpmelere. Ayrı kaldıkları her an -ki bu genelde derse girdikleri zaman olurdu sadece- deli gibi özlüyorlardı birbirlerini. 26 yaşındalardı ve 2 yıldır sevgililerdi ama aralarındaki aşk bir an bile azalmamıştı. Hele ki tutkuları...

Göz göze geldikleri ya da yan yana durdukları an öpüşmeden ve sevişmeden duramıyorlardı. Asi Alaz'ı izlerken bunları düşünüyordu. Ardından duşa girdi. Gecenin ve günün yorgunluğunu ancak ılık bir duş yok edebilirdi. Banyodan gelen su sesi Alaz'ı uyandırdı. Asi'nin geldiğini ve duşa girdiğini anladığı an gülerek yataktan fırladı, hızlıca soyunup duşa girdi.


(Burdan sonrasını biraz açık seçik yazdım. Duşta sex okumak istemeyenler devam etmesin pls🫦)


Asi'nin sırtı kapıya dönüktü o yüzden Alaz'ın geldiğini fark etmedi ta ki duşakabinin kapısı açılıncaya kadar. Asi duyduğu sesle arkasını döndüğü an karşısında sexi gülüşüyle ve çıplak nedeniyle Alaz duruyordu. İkisi de birazdan neler olacağını gayet iyi biliyordu çünkü bunu sık sık yapıyorlardı. Hatta Asi'nin en sevdiği seks duşta veya havuzda olandı. Alaz'ın ıslak teni onu çok tahrik ediyordu çünkü.

Alaz çakmak çakmak yanan gözlerle sevgilisine yaklaşıp bir eliyle çenesini kaldırdı ve dudaklarını yarınlar yokmuşçasına öpmeye başladı. Asi hemen dille verdi karşılığı. Asi her zamanki gibi alt dudağı kaptı. Sanki daha 5 saat önce sex yapmamışlar da yıllardır birbirlerine hasretmişler gibi tutkuyla öpüştüler.

Öpüşme esnasında Asi'nin elleri Alaz'ın yüzünde, ensesinde ve saçlarında gezerken Alaz'ın bir eli Asi'nin kalçalarında diğeriyse yüzündeydi. Alaz Asi'nin kalçasını sıktığında Asi mesajı aldı ve öpüşmeyi harlandırdı.

Alaz Asi'den dudaklarını ayırdığı gibi boynuna yöneldi. Asi de başını geriye atarak ona alan açtı. Duş başlığından üzerlerine akan ılık su onları daha da tahrik ediyordu. Alaz Asi'nin boynuna tüy gibi öpücükler kondururken Asi çoktan kasılmaya başlamıştı bile. Alaz Asi'nin hareketlerinden anladı parmaklarının devreye girmesi gerektiğini. Başını kaldırıp tekrar birbirlerinin dudaklarını tahrip etmeye başladıkları an Alaz'ın eli usulca Asi'nin kasıklarına doğru uzandı. İki parmağını Asi'nin içine yolladıktan sonra dışta kalan baş parmağıyla G noktasını oyalanmaya başladı. Asi'nin inlemeleri çoktan banyoyu doldurmuştu. Asi daha fazla zevk alabilmek için kendini yükseltti. Alaz bu finger sexi yaparken Asi'nin zevkten kıvranışını izlemeyi çok seviyordu. Asi ağırlığını Alaz'ın sırtındaki eline vermeye başladığında gözleri kapalıydı ve sadece inleyerek Alaz'a devam etmesini söylüyordu. Kasıklarında gerilme hissettiği an toparlandı ve

"Geliyor, ah, evet, Alaz geliyor, çekil"

"Boşal elime sevgilim"

Asi titreyerek boşalırken Alaz yine sevgilisinin dudaklarına yapıştı. Sıra Asi'deydi az önce zevkten kıvrandığı gibi şimdi o da Alaz'ı kıvrandıracaktı. Dudakları ayırıp göz göze geldiklerinde Alaz anladı Asi'nin yapacaklarını. Asi Alaz'ın boynundan başlayarak göğsüne oradan da kasıklarına inen öpücükler kondurdu.

Yangınlara yürürkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin