İtaatkar bir köle

1K 23 23
                                    

Serin bir eylül akşamı...

Alaz, Asi ve Ecesu karavanın önüne attıkları masada yemek yiyorlardı. Güneş ufuk çizgisinde gözüküyordu. Alaz ve Asi kızlarının tek başına yemek yeme çabasını gülerek izliyorlardı. Ece kaşığına aldığı yemeğin yarısını ağzına götürürken döküyordu.

Asi kızını kocaman gülerek izlerken Alaz'ın da kendisini izlediğinin farkında değildi. Gömleğinin açıkta bıraktığı üst düğmesi sayesinde seksi bir dekolte veriyordu. Gülerken ve sevgi dolu bakarken o kadar güzel gözüküyordu ki Alaz'ın ona baktıkça içinde bir şeyler akıyordu sanki.

Asi başını Alaz'a çevirdiği an Alaz'ın gözlerinin dekoltesinden olduğunu gördü. Gözlerdeki o şehvetli bakışları anladı ve Alaz'ı tahrik etmeye karar verdi. Yemeğe uzanıyormuş gibi eğildiğinde göğüs dekoltesi daha da derinleşti. Başını kaldırıp Alaz'a seksi bir bakış attı.

Alaz Asi'nin sandalyesini yanına çekti. Ve şort giydiği için açıkta kalan bacaklarını avuçladı. Asi'nin içinde kıpırtı oluştu. Bunun etkisiyle alt dudağının sol köşesini ısırırken Alaz'a baktı. İkisinin de bakışları kaynıyordu. Alaz elini yukarı doğru kaydırırken Asi'ye doğru öpmek için eğildi.

Derin: öhhö öhhhööö. Ee yuh ama yani çocuğun önünde şaşırdınız siz iyice

Alaz: insan bir seslenir gelirken

Derin: seslendim zaten

Alaz: ben duymadım ama

Asi: valla ben de duymadım

Derin: artık nasıl kudurduysanız ne beni duyuyonuz ne çocuğu görüyonuz. Ece kuşumun psikolojisi için onun birkaç saat sizden uzak kalması gerektiğine karar verdim.

Asi: nasıl yani anlamadım. Ne var aklında?

Derin: bir şey yok canım yanda babasının kurduğu salıncakta sallarım, oyuncaklarıyla oynatırım. Sizden uzak tutmak için takılırız yani biraz Ece kuşumla. Dimi fıstığım 😉

derken Ece'ye bakıp göz kırptı Derin. Ece de ona gülümseyerek karşılık verdi. Derin, Ece'yi kucağına alıp uzaklaşırken

Derin: çok ses çıkarmayın da bari çocuk birbirinizi boğazladığınızı sanmasın😄

Alaz: yok artık

Asi: edepsizleştin sen iyice kanka hee

Derin: hahahah aynen aynen ben edepsizim. Çocuğun önünde oynaşan siz çok edeplisiniz😄

Derin gülerek uzaklaştı kucağında Ece'yle. Salıncağa oturdular birlikte. Alaz uzaktan bunu gördüğü an geriye dönüp Asi'nin dudaklarına yapıştı. Asi'yi geri geri yürümeye zorlayan hareketler yaparken ne eli ne dudakları duruyordu.

Alaz, Asi'nin sırtını karavanın kapısına yasladığında eli kadınlığındaydı. Birbirlerinin dudaklarını çekiştire çekiştire iştahla öpüyorlardı. Asi, Alaz'ın boynuna koyduğu bir elini tahrik edecek kadar yavaş bir hareketle aşağı doğru kaydırdı.

(Buradan sonrası yangın yeri❤️‍🔥🫦sevişko okumak isteyenler devam etsin sadece. Öpüldünüz😘)

Asi elini ağır hareketlerle indirdiği için Alaz yavaşça sevişeceklerini düşündü. Ama Asi şaşırtmayı severdi. Ani bir hareketle Alaz'ın penisini tutup sıktı. Alaz Asi'nin ağzına derin bir inleme bıraktı. Beklemediği bu hareket karşısında Alaz dudaklarını Asi'nin dudaklarından ayırıp göz teması kurdu eşiyle. Asi'nin gözlerinde gördüğü tutkunun ateşi Alaz'ın gözünü döndürdü.

Alaz ani bir hareketle Asi'yi kucağına alıp karavana soktu ve ardından kapıyı kapattı.

Gömleğinin düğmelerinden birkaçını koparacak hızda soydu Asi'yi Alaz. Sevdiği kadın, karşısında sadece kırmızı ve dantelli sütyeniyle kaldı. Alaz onu da çıkarmak için davrandığında Asi Alaz'ın ellerini uzaklaştırdı. Zaten şaşkınlıkla ona bakan Alaz'ı daha da şaşırtmaya karar verdi. Alaz'a yaklaşıp konuşmaya başladı. Her kelimenin sonu öpücükle bitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yangınlara yürürkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin