קיילב שם למעלה ^רק מזכירה שעם יש שגיות כתיב תגיבו חי ואני יתקן כי אני לא בודקת בדרך כלל , עוד משהו פעם ראשונה שלי לכתוב על זאבים .פשוט יותר מידי השראה. מסיפורים שקראתי ,עם אני רואה שסיפור לא מצליח טוב זה אומר פחות מ-20 קריאות או שאני לא מצליחה עם הכלילה אז אני מוחקת עם יש כאלה שירצו שאני לא אמחק סיפור מסוימים שלא המשכתי לכתוב כבר הרבה זמן אנא הודיעו לי תודה --------
אליסון:
אני אליסון ווינר אני בת 16 נולדתי ב-7/4 /1999 ב00:00 בדיוק לפחות זה מה שאמא שלי היתה ואמרתי לי [זה התאריך האמיתי שלי:)]
היא מתה שההיתי בת 8 או לפחות זה הרגיש ככה , ההורים שלי נפרדו ולא שמעתי או ראיתי אותה מכיתה ד׳ .
אבא שלי השיג עבודה בתור רופא בסניף חדש שהבית החולים הקודם שעבד בה פתח , אז אנחנו עוברים למקום הכי מבודד בכול אמריקה , עירייה קטנה בדיוק מחוץ לפלורידה משומה תמיד קר שם בעיקר בלילה ובבוקר שאר היום זה פעם ככה פעם ככה . סבתא שלי תמיד אמרה לאבא שלי לצאת מהעיר זה לא טוב ,וכול צפופים ונדבקים בקושי יש מקום לנשום ,לאחר שהיא מתה בחורף שעברה אבא שלי הקשיב למילים שלה וקיבל את העבודה החדשה .זה לא שאני לא שמחה בשבלו ,זה פשוט לנסות להכיר חברים חדשים הולך להיות באסה ועד שהשגתי 3 חברים בבית הקודם .ההימור בבדידות חברתית הורגת אותי כול פעם מחדש ,כולם כמו להקות של חיות אני לא מבינה אותם ואף פעם לא אבין .
"איך הבית החדש אלי "אבא שלי הניח יד על הכתף שלי כשהתרומם מלהוריד קופסא קטנה שהיתה בין הזרוע לצלעות שלו . "הוא יפיפה" אמרתי בוחנת את הבית לפני שעליתי למעלה לפרק את דברי .
נכנסתי לחדר שלי הרק חוץ ממיטה שולחן ,שידה וארון ומלא קופסאות ,החדר היה בצע כחול כהה כימעט שחור המיטה הזוגית שלי הוצבה מיתחת לחלון הענקי שלי ובצדדים שתי שידות שחורות מבריקות ומזכוכית ,השולחן עמד עם הכיסא מיתחת לחלון השני ליד הארון לבן כחלחל שלי "אחחח" הוצאתי אנחה די גדולה ומיד פירקתי את החפצים שלי .כיסיתי את המיטה בסדינים שחורים וכחולים עם כריות נוי ופוך ,מיד לאחר פרסתי את השטיח האפור שלי לצד המיטה .....אחרי שעות של סידורים הלילה ירד ואני כבד ההיתי מאוישת ,מיד קפצתי להתקלח ובעדי לדלת המקלחת עברתי ליד החלון ,הירח תפס את צומת ליבי "ירח מלא" אמרתי בקול יותר נכון לעצמאי ,ולפתא נשמע ילילות של זאבים "אז יש זאבים פו.כדי לך לזהר"אבא צץ משום מקום וזרק עלי מגבת ושמפו עם חיוך חמים . ...
נשכבתי במיטה שלי בוהה בתיקרה חושבת לעצמאי איך יעבור היום הראשון שלי בבית ספר לונג בראנץ (ענף ארוך) היי סקול.
YOU ARE READING
{A}
Werewolf{הסיפור בעיברית } אליסון הבת 16/5 עוברת לגור לערייה משעממת עם אביה , לאחר זמן מה פוגשת בחור בשם קיילב קלאוד . בהתחלה הכול היה רגוע ונחמד וקיילב סתם היה בחור ספורטאי מהבית ספר , עד שיום חורפי הגיע וגרמה לסופת שלג לכסות את רוב העיר , אביה ואליסון התקו...