Hello there.
Name is ████████, Yes, The Author of this book.
You might know me for my FPE Oneshots book, So isn't it surprising to see the FPE and HSR Lover make a SCP Foundation book?
Oh well, Here is my OC Description so that you can understand what my OC will act like in this book.
𝙽𝚊𝚖𝚎: 𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛
𝙶𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛: 𝙵𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎
𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚎𝚜: 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕
𝙰𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎: 𝚆𝚑𝚒𝚝𝚎 𝙳𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚐𝚜, 𝚆𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛, 𝙷𝚊𝚜 𝚠𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎, 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚎𝚢𝚎𝚜, 𝚁𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚜𝚘 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍, 𝚆𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚏, 𝙰𝚗𝚍 𝙰 𝚆𝚑𝚒𝚝𝚎 𝙷𝚊𝚕𝚘 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚊𝚍
𝙰𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜: 𝙲𝚊𝚙𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚐𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚙𝚎𝚗𝚎𝚝𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝙼𝚊𝚗𝚒𝚙𝚞𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐... 𝙰𝚗𝚍 ████████ ███████████.
Now that you know my OC's description, Let's move on to her back story.
𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢:
𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙵𝚘𝚞𝚗𝚍𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝙺𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚑𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎, 𝚂𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙳𝚛. 𝙱𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚑𝚘𝚠, 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚋𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐.. 𝚂𝚒𝚖𝚒𝚕𝚊𝚛.
𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚗-𝚛𝚎𝚌𝚔𝚕𝚎𝚜𝚜.
𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢.. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚞𝚛𝚒𝚝𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑, 𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚘 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑.
𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚋𝚕𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛, 𝙲𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢.
𝙳𝚛. 𝙱𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚗𝚍 𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛, 𝙱𝚞𝚝.. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚞𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚒𝚝𝚎 𝙳𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚘𝚛.
𝙷𝚎𝚛 𝚙𝚞𝚗𝚒𝚜𝚑𝚖𝚎𝚗𝚝? 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚂𝙲𝙿-𝟿𝟷𝟺 𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝.
𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝.
𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍.
𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍, 𝚃𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚒𝚝𝚜 𝚖𝚊𝚐𝚒𝚌.
𝙳𝚛. 𝙱𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍, 𝙷𝚎𝚕𝚙𝚕𝚎𝚜𝚜𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢, 𝙷𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚞𝚗𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎𝚍.
𝙰𝚗𝚍.. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝙱𝚞𝚝.. 𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍.
𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜𝚏𝚘𝚛𝚖𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊𝚗 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕, 𝙳𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚕𝚏𝚞𝚗𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚝.
𝚂𝚘𝚗𝚊𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚜𝚝, 𝚂𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎.
𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍.. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚢 𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚂𝙲𝙿 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗.
YOU ARE READING
The SCP Foundation - White Abyss
Fanfiction" Hello there, My name is ████████, You may be wondering why I'm speaking to you, Reader. It is because I'm here to talk about the book, The Book's protagonist is the author's OC, Sonar. " " All characters in here EXECPT for the author's OC do not b...