plan na powstrzymanie Sweetie

9 0 0
                                    

**Ryder:** Skye, jak się czujesz?

**Skye:** Boli mnie, ale dam radę...

**Ryder:** Marshall, zabierz Skye do medycznego centrum naprawczego. Musi odzyskać siły jak najszybciej.

**Marshall:** Jasne, Ryder. Skye, opieraj się na mnie.

Marshall delikatnie pomaga Skye przejść do centrum naprawczego. W tym czasie Ryder, Chase, Rocky, Rubble i Zuma zbierają się, aby omówić sytuację.

**Ryder:** Sweetie i Kieł mają nowego sojusznika. Musimy dowiedzieć się więcej o tym robocie Harolda Humdingera. Rocky, czy możesz przeanalizować wszelkie dane, jakie mamy?

**Rocky:** Już się robi, Ryder. Sprawdzę nasze bazy danych i spróbuję znaleźć słabe punkty tego robota.

**Chase:** Musimy być gotowi na każdy atak. Rubble, sprawdź nasze fortyfikacje i wzmocnij je. Zuma, patroluj zatokę. Nie możemy pozwolić, by zaskoczyli nas na naszym terenie.

**Rubble:** Zajmę się tym. Wszystko będzie solidne jak skała!

**Zuma:** Zanurzę się i sprawdzę każdy zakątek zatoki.

Wszyscy wyruszają do swoich zadań. Ryder idzie do centrum naprawczego, gdzie Marshall już rozpoczął naprawę Skye.

**Ryder:** Jak idzie, Marshall?

**Marshall:** Skye jest silna. Kilka napraw i będzie jak nowa. Potrzebuje tylko trochę odpoczynku.

**Ryder:** Dobrze. Skye, odpoczywaj i wracaj do formy. Będziemy cię potrzebować.

**Skye:** Dzięki, Ryder. Będę gotowa, obiecuję.

W tym samym czasie Rocky analizuje dane dotyczące robota Harolda. Po kilku minutach przeszukiwania baz danych natrafia na coś interesującego.

**Rocky:** Ryder, znalazłem coś! Wygląda na to, że robot Harolda ma słabe punkty w stawach i zasilaniu. Jeśli uda nam się je zaatakować, możemy go unieruchomić.

**Ryder:** Świetnie, Rocky. Przygotujmy plan działania. Musimy być gotowi na każdą ewentualność.

---

Kilka godzin później, podczas patrolu, Zuma zauważa coś niepokojącego w zatoce.

**Zuma:** Ryder, tutaj Zuma. W zatoce pojawiły się dziwne ruchy. To może być Sweetie i jej ekipa.

**Ryder:** Wracaj szybko do bazy, Zuma. Musimy się przygotować.

Zuma wraca do bazy, a reszta zespołu zbiera się, by omówić plan działania.

**Ryder:** Okej, ekipo. Sweetie, Kieł i Harold mogą zaatakować w każdej chwili. Mamy plan dzięki Rocky'emu, ale musimy działać szybko i sprawnie.

**Chase:** Skye, jak się czujesz? Dasz radę z nami walczyć?

**Skye:** Jestem gotowa. Muszę to zrobić dla zespołu.

**Ryder:** Świetnie. Chase, ty i Skye zaatakujecie robota Harolda. Skupcie się na jego stawach i zasilaniu. Rocky, Rubble i Zuma, wy zajmiecie się Sweetie i Kłem. Marshall, bądź gotowy do udzielenia wsparcia medycznego w razie potrzeby.

Wszyscy potwierdzają swoje zadania i przygotowują się do walki. Nagle, na horyzoncie pojawiają się Sweetie, Kieł i robot Harolda.

**Harold:** Haha, jesteśmy tu, żeby zakończyć waszą misję raz na zawsze!

**Ryder:** Ekipo, do akcji!

Chase i Skye ruszają do ataku na robota Harolda. Skye w locie unika strzałów robota, a Chase celuje w jego stawy, skutecznie je uszkadzając. Rocky, Rubble i Zuma stawiają czoła Sweetie i Kłowi, starając się ich unieruchomić.

**Chase:** Skye, teraz! Celuj w zasilanie!

Skye unosi się nad robotem i precyzyjnie strzela w zasilanie robota, powodując jego awarię.

**Harold:** Nie! To niemożliwe!

W tym czasie Rocky i Zuma unieszkodliwiają Sweetie i Kła, a Rubble zabezpiecza teren.

**Ryder:** Świetna robota, ekipo! Udało nam się!

**Chase:** Ale to jeszcze nie koniec. Musimy być czujni. Mogą wrócić z nowym planem.

**Ryder:** Masz rację, Chase. Ale na razie, zasłużyliśmy na trochę odpoczynku. Wróćmy do bazy i zregenerujmy siły.

Cała ekipa wraca do bazy, gotowa na kolejne wyzwania, które mogą nadejść

Psi patrol X TransformersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz