Chapter 01

7.8K 348 783
                                    


අනේ හුකේ නන්නා.........නේ....!

මේ නංගි සැපක් ගමුද ?

බෑ අනේ අයියා............හ්.....!! ඌඌඋව්......
මන් තාම සූටිනේ...
මන් තාම තිපි තිපි පෙලේති...
අම්මගේ කුලුලු පැන්ති...
තාත්තිගෙ දඟ පැන්ති....
මට ටිපි ටිප් ගුඩාලියක් ඕනි...

ඔහොම කියද්දි මන් දන්නවා බෝක්කු කට තරම් අහවල් එක විවර වෙලා තියෙනවා කියලා..එහෙම සුදු දෝණිලා ගොඩක් අපේ පන්තියෙ ඉන්නවා..මට ඉතින් නගින්නේ ඕවට තමයි..හරි හරි මට නැංගට උඹට වැඩක් නෑනේ...ඒක නිසා පහළට පලයන්..

"කිඳුරු.." !

"ඕ කියපන් පාරින්දි.."

මන් ගහන බජව්ව නවත්තලා හැරුණේ මට කතා කරපු නිසා..කවුද ඒ..මගේ අතිශය සුමිහිරි කවකටු බජව්වට බාධා කරන්න තරම් ඉදිරිපත් වුණ නිර්භය ජීවියා..

"පුක සුදුද බන් උඹේ.."?

"ඇයි උඹ ලොවන්නද.." ?

මුලු පන්තියම බක බක ගාලා හිනාවුණා..

ඇයි යකෝ මේක මාර වැඩක් වුණානේ..කොල්ලෙක්ට පාරේ බැහැලා යන්ඩ නෑ මේ කෙල්ලො නිසා..මන් දීපු උත්තරේට පාරින්දිගෙ කට පුක වෙලා ගියා කියලා මන් දැක්කා..මේ කෙල්ලො නම් අන්තිමයි දැන්..අපි වගේ සීලවන්ත අහිංසක පිරිමි ළමයින්ට පාරේ බැහැලා යන්න බැරි තරම් දැන් අපචාර වැඩි අප්පච්චි..ඔයා රට බාර ගත්තනම් මීට වඩා වෙනස් වෙන්න තිබුණා අපේ මුතු ඇටය..

"හරි නරකයි අනේ..තමුසෙගෙ හෙන ලොකු ලයින්.."

"ඔව්..මොකො ප්‍රශ්නයක්ද.." ?

"අනේ යනවා හලෝ යන්න..තමුසෙ දැන් ඉස්සර වගේ නෙවෙයි.."

"පල යන්න බස්සි..ඇයි මට මොකක් හරි අමුතුවෙන් ඇවිල්ලවත්ද..කෝ නෑනේ..අඩෝ කිරියා බලපන් මගේ මුකුත් ඇවිත්ද කියලා.."

මන් එහෙම කියලා වටයක් කැරකුණා..

"නෑනේ බන් මුකුත් ඇවිත්..ඇයි පාරින්දි.." ?

කිරියා මන් දිහා බලලා චාටර් හිනාවක් දැම්මා...

"නැත්නම්...මුගේ වෙන මොකක් හරි දෙයක්වත්...." ?

"පල යන්න වලත්ත බල්ලා..උඹට මන් අද.." !!

සිංහල සාහිත්‍ය පොත සැළලිහිනියා සංදේශේ අරන් ගියාටත් වේගෙන් ඇවිත් අහිංසක අසරණ කිරියගේ ඔලුගෙඩිය සිපගත්තා..

  ~A_ලෙවෙල්~🔞Where stories live. Discover now