Sınırların Ötesinde

53 5 5
                                    

Ravenwood Lisesi’nde, Emily’nin sabahı alışılmışın dışında başlamıştı. Dersten sıkılan Emily ve arkadaşları, dersin monotonluğundan kaçış olarak, aralarındaki küçük bir not defteri aracılığıyla özel konuşmalar yapıyordu. Fakat bu seferki notlar, sadece sıradan esprilerden ibaret değildi. Emily ve arkadaşları, notlarda oldukça açık ve cinsel içerikli konuşmalar yapmıştı.

Dersin ilerleyen saatlerinde, Emily’nin notlarından biri, Bayan Harper’ın dikkatini çekti. Notlar, Emily’nin içindeki isyankar duyguların ve cinselliğin sınırlarını nasıl zorladığını gösteriyordu. Bayan Harper, notu okuduktan sonra, Emily’nin sınıf dışına çıkarılmasına karar verdi.

“Emily, dışarı çıkabilir misin?” dedi Bayan Harper, yüzünde ciddi bir ifade ile.

Emily, merak ve biraz da sinirle sınıfı terk etti. Dışarıda, Bayan Harper ona notu gösterdi ve, “Bu notun içeriği oldukça rahatsız edici. Bunun okul kurallarına ve toplumsal normlara uygun olmadığını düşünüyorum. Bu durumu müdüre rapor edeceğim,” dedi.

Emily, şaşkınlık ve öfkeyle cevap verdi. “Bu sadece arkadaşlarımla yazıştığım özel bir şeydi. Niye bu kadar büyütüyorsunuz?”

Genç yakalandığından dolayı korkuyordu. Yine de öfkesini kullanarak kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu

Bayan Harper, “Bu tür içerikler, okulun politikalarına ve toplumsal standartlara uymuyor. Ailene de haber vereceğim.”

Bayan Harper'ın söylediği şeyle genç kız gözlerini telaşla karşındaki orta yaşlı kadına çevirdi

"Bunu yapamazsınız!" Diye bağırdı genç kız karşısındaki öğretmene

Tabii sonrasında olacakları bilseydi yapmazdı.

Saat akşam beş olduğunda, Emily’nin ailesi, Helen ve Andrew, müdürle toplantıya çağrıldılar. Müdür, Emily’nin yazdığı notları onlara gösterdi ve durumun ne kadar ciddi olduğunu anlattı.

“Bu tür yazılar, hem kişisel sınırları ihlal ediyor hem de okulun politikalarına aykırı. Bu konuda Emily’ye nasıl bir yaklaşım sergileyeceğimiz konusunda sizinle konuşmak istiyorum,” dedi müdür.

Helen, “Emily'nin yaptığı davranış çok yanlış, yaptığı davranışa tepkisiz kalmayacağız. Hatasını anlamasi ve doğru yolu göstermesi için onu peder'e götüreceğiz. Peder doğru yolu bulmasında Emily'e yardımcı olacaktır.” dedi bayan carter

Bilmiyordu ki kızının peder'i arzuladığını..

“Belki de onun rehberliği, Emily’nin davranışlarını anlamasına ve değiştirmesine yardımcı olabilir.” Diye ekledi Andrew

Müdür, “Bu iyi bir fikir olabilir. Peder Thomas, kasabanın saygıdeğer bir üyesidir ve gençler üzerinde olumlu etkisi olabilir,” dedi.

Olumlu bir etki..

Akşam, Helen, Andrew ve Emily, Peder Thomas’ın evine doğru yola çıktılar. Peder Thomas’ın evi, büyük bir bahçeye ve eski tarz taş duvarlara sahipti. İçeri girdiklerinde, Peder onları kapıda karşıladı.

“Hoş geldiniz,” dedi Tom resmi bir şekilde. “Size nasıl yardımcı olabilirim?”

Helen, “Peder, Emily’nin okulda yazdığı notlar hakkında bir sorun yaşadık. İçeriği rahatsız edici ve bu durumu sizinle paylaşmak istedik, umuyoruz ki Emily'e bu konuda yol göstereceksiniz” dedi.

Tom bayan Carter'ın verdiği notları notları dikkatlice inceledi ve yüzünde endişe belirdi. “Bu yazılar, kişisel ve toplumsal sınırları aşıyor. Bu tür içerikler, hem okulun politikalarına hem de toplumsal normlara uymuyor,” dedi.

Emily, biraz sinirli bir şekilde konuştu. “Peder, bu sadece şaka ve arkadaşlarımla aramızda bir şeydi. Niye bu kadar ciddiye alıyorsunuz?”

Sonunda konuşmaya karar veren Emily pederin gözlerinin içine bakıyordu, en derinine.

En son onunla pek hoş şeyler yaşamamıştı.
Kendi açısından hoş şeyler olsa da pederi yenilgiye uğratmıştı.

1 hafta önce kilisede yaşadıkları durum Emily'nin tüm haftayı mutlu geçirmesini sağlamıştı. 1 hafta boyunca Tom ile bir iletişim kurmamıştı. Arada sırada bilerek kilisenin önünden geçiyor Tom'a bakmayıp onu görmezden geliyordu.

Aklına gelen şeyle yüzünde bir gülümseme oluşmuştu

Tom, Emily’ye dikkatle baktı. Genç kız resmen onunla dalga geçiyordu. Durumu Helen ve Andrew'e çaktırmadan resmi ve uyarıcı bir tonla konuşmaya başladı

“Emily, bu tür yazılar toplumsal normları ve kişisel sınırları zorlayabilir. İnsanların sınırlarına ve duygularına saygı göstermek önemlidir. Bu, senin ve çevrendekiler için iyidir.”

Emily, Peder Thomas’ın tutumunu ve ciddiyetini sorgulayan bir bakışla yanıtladı. “Yani bu yüzden mi bu kadar sorun çıkarıyorsunuz? Sadece biraz eğlence. Herkes bu tarz şeyler yapar peder, herkesin bu tarz düşünceleri vardır. Herkesin bastırdıkları düşüncelerini dile getirdiğim için suçlu ben miyim?”

Helen kızının saygısızlığı yüzünden sinirle bağırdı "Emily pederle düzgün konuş, saygısızlık etme!"

Tom, “Eğlence ve kişisel sınırlar arasında denge kurmak önemlidir. Bu yazılar, kişisel sınırları aştığı gibi, toplumsal değerlerle de çelişiyor olabilir,” dedi.

"Siz sınırınızı pek koyamıyorsunuz gibi peder" dedi Emily imalı bir şekilde

Helen ve Andrew, Emily’nin bu konuşmada sinirli olduğunu fark etti. “Emily, Peder Thomas’ın söylediklerini dinlemen gerekiyor. Bu, hem senin hem de toplumun iyiliği için önemli,” dedi Andrew

Peder Thomas, Emily’ye bu konuyu derinlemesine düşünmesini önerdi. “Bu tür davranışların sonuçlarını anlamak ve sorumlu davranmak önemlidir. Bu, hem kişisel hem de toplumsal sorumluluklardır.”

Emily ve ailesi, görüşmeden sonra eve dönerken, Emily düşüncelere dalmıştı. Tom'un davranışlarını analiz ediyordu. Ona yaptığı şeyden sonra sinirlenmişti ve bunu saklamaya çalışıyordu. Umursamadığını düşünmesini istiyordu. Bu durum Emily'nin hoşuna gidiyordu.

Ama bu yetmezdi.
Emily her seferinde daha zor bir plan yapmalıydı, Tom'u zorlayacaktı.
Bundan sonra Tom'u daha çok sınayacaktı.

Emily'nin istediği şey Tom'un onun ayaklarına kapanmasıydı.
Tom bu kasabaya geldiğiden beri Emily onunla yakınlaşmaya çalışmıştı, birlikte olmak için her türlü yolu denemiş her seferinde reddedilmişti.

Sıra Tomdaydı.

Tom Emily ile birlikte olmak için yanıp tutuşacaktı,
Emily ise onun kendisine yaptığı gibi onu reddedecekti.




                          -------------------------

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Sizce olaylar nasıl ilerliyor? Olmasını istediğiniz bir şey var mı?
Emily'nin Tom'dan intikam alma fikrini sevdiniz mi?

Bölümlerinden daha hızlı gelmesi için yorum yaparak ve oy atarak destek olursanız sevinirim 🌸 🌸 🌸

812 kelime.



Pederin Günahı || Tom Hiddleston Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin